Luboš Kastner

21. května 2012, 15:29 - Naděžda Kubalíková
21. května 2012, 15:29

SABMiller Brands Europe

ředitel marketingu

Luboš Kastner (33), dosavadní manažer shopper marketingu Plzeňského Prazdroje, se stal ředitelem marketingu a trade marketingu ve společnosti SABMiller Brands Europe. V nové pozici bude kromě značek Pilsner Urquell či Gambrinus zodpovídat také za marketing značek Peroni Nastro Azzurro, Miller a Grolsch. S marketingem pivního trhu má Kastner bohaté zkušenosti. V roce 2009 vybudoval tým channel marketingu, předtím působil jako mezinárodní marketingový manažer značky Pilsner Urquell a zároveň řídil trade marketing mezinárodních značek skupiny SABMiller v Evropě. Vystudoval VŠE v Praze se specializací na marketing a také mezinárodní obchod na univerzitě Karolinska ve Stockholmu. Hovoří plynně anglicky a německy. Má jednoho syna, mezi jeho zájmy patří cestování, hokej, golf a plzeňské pivo.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče