Live My Life

12. března 2012, 13:32 - Naděžda Kubalíková
12. března 2012, 13:32

ZenithOptimedia

Celosvětová mediální agentura ZenithOptimedia spustila nový výměnný program Live My Life. Cílem výměnného programu je vzdělávat talentované zaměstnance agentury napříč zeměmi z různých koutů světa, seznámit je s kulturními odlišnostmi, novými trendy v oboru, obohatit jejich všeobecný rozhled a pomáhat vytvářet nové kontakty v rámci agentury. Letos se do programu Live My Life zapojí 72 zaměstnanců z 15 zemí.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče