Lidé věří jiným lidem více než reklamě

08. října 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
08. října 2007, 00:00

Nikoli promyšlená reklama, ale doporučení od přátel a jiných zákazníků je to, co má největší vliv na rozhodnutí spotřebitelů. Zjistila to analytická firma Nielsen. Na 78 procent dotázaných v jejím globálním výzkumu uvedlo, že názoru jiných zákazníků věří více než jakékoli reklamní kampani. Na druhém místě byla reklama v novinách se 63 procenty a na třetím se 61 procenty názory jiných zákazníků na internetu. Ve středu žebříčku se drží reklama v televizi s 56 procenty a rozhlas s 54 procenty.

Internet a digitální „platformy“ pro reklamu skončily mezi třinácti zkoumanými nosiči reklamy na posledních místech. Reklamy na vyhledávačích, což byla velká marketingová revoluce, s níž před lety přišel Google, jsou na tom nejlépe a mají důvěru 34 procent zákazníků, proužková reklama na internetových médiích 26 procent a textová reklama zasílaná na mobilní telefony je na posledním místě.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít