Lidé v Česku nakupují chytře

16. října 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
16. října 2006, 00:00

I když Češi jsou ve srovnání s ostatními evropskými národy podle některých průzkumů pouze průměrně inteligentní, tak naopak při nakupování vykazují neobyčejnou chytrost.

Tvrdí to test společnosti The Future Foundation pro asociaci Visa, která v devíti evropských zemích měřila nákupní IQ spotřebitelů. „Nejchytřejšími“ zákazníky jsou podle tohoto průzkumu Poláci, za kterými následují Francouzi, a třetí místo patří Čechům. Poslední příčku obsadili spotřebitelé ve Velké Británii. Manažerka Visa Europe pro Česko Jana Lvová uvedla, že průzkum byl zaměřený na šetrnost spotřebitelů, jejich schopnost se při nákupu ovládat, ochotu zkoušet nové produkty, porovnávat ceny na internetu i v obchodech nebo získávat informace o zboží ještě před nákupem.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít