Lidé v Česku nakupují chytře

16. října 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
16. října 2006, 00:00

I když Češi jsou ve srovnání s ostatními evropskými národy podle některých průzkumů pouze průměrně inteligentní, tak naopak při nakupování vykazují neobyčejnou chytrost.

Tvrdí to test společnosti The Future Foundation pro asociaci Visa, která v devíti evropských zemích měřila nákupní IQ spotřebitelů. „Nejchytřejšími“ zákazníky jsou podle tohoto průzkumu Poláci, za kterými následují Francouzi, a třetí místo patří Čechům. Poslední příčku obsadili spotřebitelé ve Velké Británii. Manažerka Visa Europe pro Česko Jana Lvová uvedla, že průzkum byl zaměřený na šetrnost spotřebitelů, jejich schopnost se při nákupu ovládat, ochotu zkoušet nové produkty, porovnávat ceny na internetu i v obchodech nebo získávat informace o zboží ještě před nákupem.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče