Menu Zavřít

Lidé se nezajímají o solidnost obchodníků

19. 3. 2007
Autor: Euro.cz

Spotřebitelé v Česku mají v posledních letech podle odborníků lepší znalosti o svých právech. Na druhou stranu se ale stále málo zajímají o solidnost obchodníků, u kterých se rozhodli nakoupit zboží či služby. Česká obchodní inspekce i spotřebitelské organizace loni řešily několik desítek tisíc stížností a dotazů spotřebitelů.

BRAND24

Spotřebitelé v Česku mají v posledních letech podle odborníků lepší znalosti o svých právech. Na druhou stranu se ale stále málo zajímají o solidnost obchodníků, u kterých se rozhodli nakoupit zboží či služby.

Česká obchodní inspekce i spotřebitelské organizace loni řešily několik desítek tisíc stížností a dotazů spotřebitelů. Podle Lucie Luňáčkové ze sdružení Spotřebitel.cz ještě není český spotřebitel dostatečně vyzrálý a při rozhodování o nákupu u něj stále hraje hlavní roli cena zboží či služby. „Už sice nastal posun v tom, že lidé začínají sledovat i kvalitu samotného výrobku. Nicméně o to, jak je prodávající férový či problémový, se prozatím spíše nezajímají,“ upozornila.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).