Lidé chtějí vybírat hotovost na pokladnách v obchodech, míst je ale málo

04. srpna 2010, 11:57 - tam, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
04. srpna 2010, 11:57

Za posledního půl roku vzrostl počet transakcí držitelů kreditních karet, kteří využívají služby Cash Back, tedy výběru hotovosti na pokladnách v obchodech.

Autor: Martin Siebert

Prodejních míst, kde tuto službu lze využít je však stále málo. Vyplývá to z karetní statistiky společnosti Cetelem, člena mezinárodní banky BNP Paribas.

V roce 2009 uskutečnili držitelé kreditních karet vydaných společností Cetelem v průměru okolo 30 transakcí měsíčně. V letošním roce jejich počet vzrostl o více než 150 %. „Z pohledu struktury realizovaných transakcí jsme zaznamenali v únoru letošního roku zásadní změnu v chování držitelů karet využívajících Cash Back, kdy se částka hotovostní transakce významně zvýšila proti částce bezhotovostní úhrady zboží nebo služby. Tato změna transakčního chování ukazuje na trend co nejefektivnějšího využívání možnosti resp. výhody Cash Back,“ sdělil Ing. Tomáš Siegler ze Správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem. Průměrná částka výběru hotovosti se na jednoho držitele kreditní karty pohybuje okolo 1 000 Kč.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče