Lidé a firmy

06. června 2005, 00:00 - admin
06. června 2005, 00:00

PRICEWATERHOUSECOOPERS Pavel Šafránek Novým specialistou komunikace společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC) se stal Pavel Šafránek (31). V průběhu května nahradil Lenku Čábelovou, která odešla na mateřskou dovolenou. Šafránek bude zodpovědný především za vztahy s novináři, externí a interní komunikaci společnosti.

PRICEWATERHOUSECOOPERS

Pavel Šafránek

Novým specialistou komunikace společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC) se stal Pavel Šafránek (31). V průběhu května nahradil Lenku Čábelovou, která odešla na mateřskou dovolenou. Šafránek bude zodpovědný především za vztahy s novináři, externí a interní komunikaci společnosti. Před nástupem do PwC pracoval téměř pět let jako konzultant v PR agentuře B. I. G. V letech 1996 až 1998 byl vedoucím vydání v moravskoslezském týdeníku Region. Je absolventem Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity.

ATRADIUS

Lenka Krbečková

Na pozici finanční ředitelky tuzemského zastoupení pojišťovny Atradius, světové dvojky v pojištění pohledávek, nastoupila Lenka Krbečková. Do pojišťovny přichází z mezinárodní obchodní firmy Nico Praha, kde od roku 2002 působila coby finanční ředitelka. V letech 2002-2004 zároveň spolupracovala jako ekonomka a účetní s centrem Rosa pro týrané a osamělé ženy. Praxi a zkušenosti dále získávala v bytovém družstvu Cíl, při zakládání společnosti BoJa a jako účetní pro malé podniky ve firmě Softmedia. Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, fakultu financí a účetnictví. Její specializací je účetnictví v Evropské unii. Zároveň s VŠE vystudovala policejní akademii, kde se zaměřila na obor veřejného práva.

FUJITSU SIEMENS COMPUTERS

Marek Němec

Do funkce PR manažera společnosti Fujitsu Siemens Computers zodpovědného za aktivity v České i Slovenské republice přišel Marek Němec. Jeho prvořadým úkolem je výrazně zkvalitnit dialog s odbornou i laickou veřejností, ale na starosti bude mít i interní komunikaci uvnitř firmy. V rámci marketingového oddělení se bude podílet také na dalších aktivitách směřujících k propagaci produktů a služeb značky Fujitsu Siemens.

Před příchodem do společnosti působil Němec v Computer Press Media, kde začínal jako redaktor internetového magazínu Živě.cz. Později byl jmenován zástupcem šéfredaktora časopisu Connect!, ve kterém působil přes dva roky a posledních několik měsíců celý časopis řídil. Fujitsu Siemens Computers je vedoucím evropským dodavatelem IT produktů, služeb a řešení se strategickým zaměřením na oblast mobilních IT prostředků a klíčových firemních aplikací.

KPMG

Miroslav Debnár

Na post Business Development Manager do oddělení Řízení rizik a poradenských služeb celosvětové sítě poradenských společností KPMG International nastoupil Miroslav Debnár. Debnár přišel ze společnosti Česká rafinérská, největšího výrobce pohonných hmot v České republice, kde působil jako člen představenstva a výkonný ředitel pro personalistiku, Public Relations a správní záležitosti. Absolvoval vysokou školu ekonomickou v Bratislavě, obor mezinárodní obchod.

ČEZ

Marek Hlavica

Ředitelem nově založené sekce komunikace energetické společnosti ČEZ je Marek Hlavica.

V rámci sekce jsou zastřešeny tři dosavadní oddělení z oblasti vztahů s veřejností: komunikace, tiskové oddělení a vnitřní komunikace. Hlavica je původem novinář, ředitel společnosti Mladý svět. V roce 1994 krátce působil jako ředitel pro PR a marketing TV Nova, od roku 1995 byl partnerem public relations agentury Impact. Až do letošního roku byl předsedou PR klubu.

PR POINT

Tomáš Hemelík

Novým členem týmu v PR agentuře Point se stal Tomáš Hemelík (32), který zastává pozici PR konzultanta.

Jeho úkolem bude zejména budování úzkého vztahu s médii. Před nástupem do agentury pracoval v sázkové kanceláři Tipsport na pozici marketingový specialista a vedoucí oddělení věrnostního programu, kde se podílel na strategických projektech a PR aktivitách. Dříve působil ve společnosti East Trading Company, rovněž na pozici marketingový specialista. Jazykové znalosti si zdokonaloval ročním studiem v Austrálii. Agentura Point působí na českém trhu od roku 1998. Původně jako součást reklamní agentury Smart Point, od roku 2003 jako specializovaná PR agentura poskytující komplexní služby.

VÁLCOVNY PLECHU

 Jiří Duchoň

Novým obchodním ředitelem akciové společnosti Válcovny plechu se stal Jiří Duchoň (36). Obchodní úsek frýdecko-místecké firmy převzal po Pavlu Tomáškovi, který se po šesti letech rozhodl změnit působiště. Kromě nového obchodního ředitele jsou členy managementu podniku generální ředitel Přemysl Kunčický, výrobně-technický šéf Václav Žáček a personální ředitel Jan Rafaj. Finanční úsek vede Marcela Blachová-Mikšová. Po vystudování oboru tváření kovů na Fakultě metalurgie Vysoké školy báňské pracoval Duchoň ve společnostech Strojírenská výroba Třinec, Slévárna Třinec a Refrasil.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče