Letáky stále oslovují skoro tři čtvrtiny zákazníků

02. června 2010, 13:55 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
02. června 2010, 13:55

Reklamní letáky neztratácí na účinnosti. Nicméně ani krize a s ní větší orientace na cenu nenavýšily výrazně počet těch, kteří si letáky prohlíží, případně se podle nich řídí.

Autor: Martin Siebert

Vyplývá to z ankety společnosti Retail Info, která provozuje portál www.akcniceny.cz. Tazatelského panelu se zúčastnilo 400 lidí, kteří se podle letáků alespoň někdy orientují.

Výsledky nejsou nikterak překvapivé, dobře však demonstrují přetrvávající sílu letáku jako obchodního nástroje. 78 % z dotazovaných se přiznalo k tomu, že podle akčních nabídek nakupují alespoň jednou týdně. Jednou do měsíce pak podle letáku nakoupí zbylých 22 %. Nejvíce osob (64 %) se orientuje především na potraviny, 18 % sleduje elektroniku, 12 % pak segment výrobků pro dům, byt a zahradu. Nezanedbatelný není ani počet těch, kteří letáky prohlížejí bezcílně - k tomu se doznalo zbylých 6 %.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry.…
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Technologie
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít