Les vás ani neuslyší

16. října 2009, 19:36 - Petr Bušta
16. října 2009, 19:36

EURO Light

Protože Puma je už dnes jasným tvůrcem trendů, je jasné, kudy se bude ubírat rekreační běhání. Aktuální řadou běžecké obuvi totiž vrací běžce z ulic velkoměst, kudy se valí desetitisíce půl i celomarantonců, do přírody, k tichému, koncentrovanému, snad dokonce k meditativnímu pohybu. Zápecníky snad potěší alespoň další z povedených a mimořádně srozumitelných kampaní značky, z níž představujeme dva snímky. Puma to dělá vážně inteligentně. Místo milých zvířátek by pocit příjemné lehkosti mohla navodit například informacemi, že kolekce využívající technologii Lite Injection Foam (zkratka zní L.I.F.T., taky dobré) vyznává stav beztíže. Veškeré zbytečné materiály jsou odstraněny, dominuje lehkost a vzdušnost. (Ne že by to tak nebylo.)
P. S. Kdyby se vám barvy zdály jaksi jamajské, vzpomeňte si, že jednou z tváří Pumy je Usein Bolt a vlastně celý jamajský atletický tým.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít