Les vás ani neuslyší

16. října 2009, 19:36 - Petr Bušta
16. října 2009, 19:36

EURO Light

Protože Puma je už dnes jasným tvůrcem trendů, je jasné, kudy se bude ubírat rekreační běhání. Aktuální řadou běžecké obuvi totiž vrací běžce z ulic velkoměst, kudy se valí desetitisíce půl i celomarantonců, do přírody, k tichému, koncentrovanému, snad dokonce k meditativnímu pohybu. Zápecníky snad potěší alespoň další z povedených a mimořádně srozumitelných kampaní značky, z níž představujeme dva snímky. Puma to dělá vážně inteligentně. Místo milých zvířátek by pocit příjemné lehkosti mohla navodit například informacemi, že kolekce využívající technologii Lite Injection Foam (zkratka zní L.I.F.T., taky dobré) vyznává stav beztíže. Veškeré zbytečné materiály jsou odstraněny, dominuje lehkost a vzdušnost. (Ne že by to tak nebylo.)
P. S. Kdyby se vám barvy zdály jaksi jamajské, vzpomeňte si, že jednou z tváří Pumy je Usein Bolt a vlastně celý jamajský atletický tým.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče