Lehkost digitálního bytí

29. ledna 2008, 15:07 - Lukáš Novotný
29. ledna 2008, 15:07

EURO Č. 4/2008

Nemile mne překvapil článek otištěný v posledním čísle Vašeho týdeníku s názvem „Lehkost digitálního bytí“, neboť celý tento článek vypadá jako předplacená reklama společnosti Microsoft. Oblíbil jsem si váš týdeník pro solidní míru objektivity informací, které dosahuje, avšak celé hlavní téma, o němž se zmiňuji, je příkladem proč by kredit, který váš týdeník má, mohl brzy vyprchat.
Pavel Štverák

Hlavní téma se věnovalo veletrhu CES, nikoliv analýze nebo popisu trhu s elektronikou a IT. Z hlediska software, o kterém jsem psal já, Microsoft dominoval. Nemyslím, že by bylo objektivnější o něm nepsat vůbec. Konkurence, ať už Apple nebo Linux, v podstatě zastoupena nebyla, a několikrát jsem to připomněl v úvodním textu současně s dovětkem, že je to velká škoda. Karel Zaoral

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče