Lehkost digitálního bytí

29. ledna 2008, 15:07 - Lukáš Novotný
29. ledna 2008, 15:07

EURO Č. 4/2008

Nemile mne překvapil článek otištěný v posledním čísle Vašeho týdeníku s názvem „Lehkost digitálního bytí“, neboť celý tento článek vypadá jako předplacená reklama společnosti Microsoft. Oblíbil jsem si váš týdeník pro solidní míru objektivity informací, které dosahuje, avšak celé hlavní téma, o němž se zmiňuji, je příkladem proč by kredit, který váš týdeník má, mohl brzy vyprchat.
Pavel Štverák

Hlavní téma se věnovalo veletrhu CES, nikoliv analýze nebo popisu trhu s elektronikou a IT. Z hlediska software, o kterém jsem psal já, Microsoft dominoval. Nemyslím, že by bylo objektivnější o něm nepsat vůbec. Konkurence, ať už Apple nebo Linux, v podstatě zastoupena nebyla, a několikrát jsem to připomněl v úvodním textu současně s dovětkem, že je to velká škoda. Karel Zaoral

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče