Kvalita obsluhy v luxusních obchodech pokulhává

02. září 2009, 13:48 - Jan Němec
02. září 2009, 13:48

Kvalita obsluhy v luxusních obchodech, které fungují v pražské Pařížské ulici, někdy pokulhává. Mezi nejčastější prohřešky prodavačů při obsluze zahraničních zákazníků patří odhadování jejich kupní síly a nízká úroveň komunikace v cizím jazyce.

Vyplývá to z průzkumu společnosti Market Vision, v němž nejlépe dopadly luxusní prodejny Cartier, Gucci a Louis Vuitton, a naopak nejhorší hodnocení si vysloužil obchod Hugo Boss. Průzkum odhalil malou aktivitu prodejců v komunikaci se zákazníkem a nedostatečnou snahu o dovedení prodeje do úspěšného konce.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít