Kvalita obsluhy v luxusních obchodech pokulhává

02. září 2009, 13:48 - Jan Němec
02. září 2009, 13:48

Kvalita obsluhy v luxusních obchodech, které fungují v pražské Pařížské ulici, někdy pokulhává. Mezi nejčastější prohřešky prodavačů při obsluze zahraničních zákazníků patří odhadování jejich kupní síly a nízká úroveň komunikace v cizím jazyce.

Vyplývá to z průzkumu společnosti Market Vision, v němž nejlépe dopadly luxusní prodejny Cartier, Gucci a Louis Vuitton, a naopak nejhorší hodnocení si vysloužil obchod Hugo Boss. Průzkum odhalil malou aktivitu prodejců v komunikaci se zákazníkem a nedostatečnou snahu o dovedení prodeje do úspěšného konce.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče