Kvalita obsluhy v luxusních obchodech pokulhává

02. září 2009, 13:48 - Jan Němec
02. září 2009, 13:48

Kvalita obsluhy v luxusních obchodech, které fungují v pražské Pařížské ulici, někdy pokulhává. Mezi nejčastější prohřešky prodavačů při obsluze zahraničních zákazníků patří odhadování jejich kupní síly a nízká úroveň komunikace v cizím jazyce.

Vyplývá to z průzkumu společnosti Market Vision, v němž nejlépe dopadly luxusní prodejny Cartier, Gucci a Louis Vuitton, a naopak nejhorší hodnocení si vysloužil obchod Hugo Boss. Průzkum odhalil malou aktivitu prodejců v komunikaci se zákazníkem a nedostatečnou snahu o dovedení prodeje do úspěšného konce.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Xiaomi by mohlo nabídnout bezdrátové nabíjení. Zapojilo se do vývoje Qi
Shigeru Kumekawa: nová Bravia A1 je nabitá tou nejlepší technologií, říká prezident Sony Europe (rozhovor)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít