Kupní síla zákazníků bude v roce 2011 nižší

13. srpna 2010, 18:26 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
13. srpna 2010, 18:26

Kupní síla Čechů bude příští rok nižší, než je tomu letos. Na vině jsou především plánovaná vládní opatření pro snižování schodku v rozpočtu.

Autor: Profit

Díky nim se sníží objem finančních prostředků, s nimiž mohou jednotliví zákazníci disponovat. Pokles kupní síly se v důsledku nejvíce dotkne již dost zkoušených podnikatelů a obchodníků. Někteří odborníci dokonce hovoří o druhé likvidační vlně. „Tentokrát podnikatelé mají jediné štěstí v neštěstí - mohou se na příchod problému poměrně dobře připravit,“ míní marketingový odborník Petr Kučera.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče