Menu Zavřít

Kudy na firemní web a peníze z Unie

22. 5. 2006
Autor: Euro.cz

PODNIKATELSKÁ SETKÁNÍ VE ZLÍNĚ A V OSTRAVĚ Jak vytvořit atraktivní webové stránky firmy? To se dozvěděli návštěvníci dalšího podnikatelského setkání týdeníku Profit, které se konalo minulou středu ve Zlíně. Podnikatelé dostali komplexní informaci o všech fázích tvorby stránek.

PODNIKATELSKÁ SETKÁNÍ VE ZLÍNĚ A V OSTRAVĚ

Jak vytvořit atraktivní webové stránky firmy? To se dozvěděli návštěvníci dalšího podnikatelského setkání týdeníku Profit, které se konalo minulou středu ve Zlíně. Podnikatelé dostali komplexní informaci o všech fázích tvorby stránek. Od registrace domény přes grafické zpracování stránek až po vytvoření internetového obchodu. Přednášející se shodli, že kvalita stránek rozhoduje o případném obchodním úspěchu firmy. „Od konkurence vás dělí jediné kliknutí. Pokud jsou vaše stánky nepřehledné, dlouho se načítají nebo jestli není hned patrné, co prodáváte, zákazník půjde jinam,“ upozornil například ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Poutavě a srozumitelně zpracované prezentace přítomné podnikatele velice zaujaly.

Druhá část setkání byla věnována financování chodu firmy. Partneři projektu, kterými jsou Živnostenská banka, CAC Leasing a NLB Factoring, informovali o tradičních i méně známých způsobech profinancování podnikatelských aktivit.

BRAND24

O penězích byla řeč i na dalším podnikatelském setkání Profitu o den později v Ostravě. Přednášky se týkaly jak strukturálních fondů Evropské unie, tak některých finančních produktů z nabídky České spořitelny. Pozornost ostravských podnikatelů upoutala hlavně Magda Habrmanová z Hospodářské komory Moravskoslezského kraje s informacemi o tom, jak tato instituce usnadňuje cestu k unijním zdrojům. Mimo jiné také prostřednictvím Informačních míst pro podnikatele.

Pomoci k unijním penězům umí také telekomunikační společnost GTS Novera - řadu podpůrných programů lze totiž využít rovněž k pořízení technického vybavení firmy.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).