Krátce

27. srpna 2010, 15:07 - David Kasl
27. srpna 2010, 15:07

Pozitivní zprávy

UniCredit Bank a Anna K. UniCredit Bank se stala generálním partnerem vzdělávací kampaně zpěvačky Anny K. Chceš žít jako já? Cílem je přesvědčit ženy o nutnosti včasného vyšetření prsou a pravidelných kontrol u lékaře.

Fincentrum a fotbal Finančně-poradenská Skupina Fincentrum se stala od sezony 2010/2011 generálním partnerem krajských fotbalových soutěží organizovaných Českomoravským fotbalovým svazem.

Milka a Krkonoše Značka Milka společnosti Kraft Foods se aktivně zapojí do projektu Správy KRNAP zaměřeného na obnovu lučních enkláv v Krkonoších. Tvář značky, sjezdařka Šárka Záhrobská, bude v nadcházející sezoně jezdit ve fialových helmách s květinovým motivem symbolizujícím ohrožené druhy alpské flóry.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče