Krátce

27. srpna 2010, 15:07 - David Kasl
27. srpna 2010, 15:07

Pozitivní zprávy

UniCredit Bank a Anna K. UniCredit Bank se stala generálním partnerem vzdělávací kampaně zpěvačky Anny K. Chceš žít jako já? Cílem je přesvědčit ženy o nutnosti včasného vyšetření prsou a pravidelných kontrol u lékaře.

Fincentrum a fotbal Finančně-poradenská Skupina Fincentrum se stala od sezony 2010/2011 generálním partnerem krajských fotbalových soutěží organizovaných Českomoravským fotbalovým svazem.

Milka a Krkonoše Značka Milka společnosti Kraft Foods se aktivně zapojí do projektu Správy KRNAP zaměřeného na obnovu lučních enkláv v Krkonoších. Tvář značky, sjezdařka Šárka Záhrobská, bude v nadcházející sezoně jezdit ve fialových helmách s květinovým motivem symbolizujícím ohrožené druhy alpské flóry.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče