Krátce

27. srpna 2010, 15:07 - David Kasl
27. srpna 2010, 15:07

Pozitivní zprávy

UniCredit Bank a Anna K. UniCredit Bank se stala generálním partnerem vzdělávací kampaně zpěvačky Anny K. Chceš žít jako já? Cílem je přesvědčit ženy o nutnosti včasného vyšetření prsou a pravidelných kontrol u lékaře.

Fincentrum a fotbal Finančně-poradenská Skupina Fincentrum se stala od sezony 2010/2011 generálním partnerem krajských fotbalových soutěží organizovaných Českomoravským fotbalovým svazem.

Milka a Krkonoše Značka Milka společnosti Kraft Foods se aktivně zapojí do projektu Správy KRNAP zaměřeného na obnovu lučních enkláv v Krkonoších. Tvář značky, sjezdařka Šárka Záhrobská, bude v nadcházející sezoně jezdit ve fialových helmách s květinovým motivem symbolizujícím ohrožené druhy alpské flóry.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče