Kouzlo koláže oživuje reklamu

10. března 2008, 00:00 - Petra Foglová
10. března 2008, 00:00

Koláže se v reklamě objevují a objevovat budou, dokud reklama reklamou bude. Připravili jsme pár zajímavých ukázek na rozmanitá témata od jednotlivých agentur z celého světa.

Z hotelu Wakefield je obchod s obuví

Možná znáte neustále se opakující fotografie stavařů tohoto hotelu. Víte však určitě, že se stále jedná o hotel? V obchodě s obuví by vás už dnes těžko ubytovali. Reklamní agentura M&C Saatchi Wellington z Nového Zélandu.

Ztrátou nohy neztratíš jen nohu

Velmi citlivým způsobem upozorněno, o jaké další věci a zážitky lidé přijdou, jestliže se nezasadíme o to, abychom se zbavili nášlapných min. Reklamní agentura Publicis Mojo Auckland z Nového Zélandu.

Vinyly nikdy nezemřou

Vinylové desky jsou klasika a jestliže obstály v boji se supermoderní technikou, která je v mnohém předčí, pak si určitě zaslouží podporu, aneb stále ještě se otevírají obchody s vinylem. Španělská reklamní agentura Kitchen.

Trest smrti přichází z jiné doby

To, že trest smrti patří do jiné doby a dnes se již nevykonává, bohužel není realitou. Printová kampaň poukazuje na násilí kolem nás. Reklamní agentura Contrapunto z Madridu.

Podporujte knihy, změní vám život

Knížky vás dokonale pohltí a dostanou do naprosto jiného světa. Díky dobrému nápadu a dobře odvedené práci se touto inzercí můžeme do jiného světa dostat alespoň na chvíli. Brazilská reklamní agentura YO Propaganda.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče