Koruna na bio

20. listopadu 2009, 19:07 - David Kasl
20. listopadu 2009, 19:07

Nadace Partnerství

V rámci zářijové kampaně „Koruna na bio do škol“ získala Nadace partnerství 236 849 korun. Partneři kampaně – obchodní řetězec Interspar, Biopekárny Zemanka, Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a Fair Trade Centrum - darovali korunu z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu Biopotraviny do škol. Na snímku přebírá výkonný ředitel Nadace Partnerství Miroslav Kundrata (vlevo) symbolický šek od spoluorganizátora projektu Toma Václavíka ze společnosti Green Marketing.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče