Koruna na bio

20. listopadu 2009, 19:07 - David Kasl
20. listopadu 2009, 19:07

Nadace Partnerství

V rámci zářijové kampaně „Koruna na bio do škol“ získala Nadace partnerství 236 849 korun. Partneři kampaně – obchodní řetězec Interspar, Biopekárny Zemanka, Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a Fair Trade Centrum - darovali korunu z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu Biopotraviny do škol. Na snímku přebírá výkonný ředitel Nadace Partnerství Miroslav Kundrata (vlevo) symbolický šek od spoluorganizátora projektu Toma Václavíka ze společnosti Green Marketing.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít