Koruna na bio

20. listopadu 2009, 19:07 - David Kasl
20. listopadu 2009, 19:07

Nadace Partnerství

V rámci zářijové kampaně „Koruna na bio do škol“ získala Nadace partnerství 236 849 korun. Partneři kampaně – obchodní řetězec Interspar, Biopekárny Zemanka, Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a Fair Trade Centrum - darovali korunu z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu Biopotraviny do škol. Na snímku přebírá výkonný ředitel Nadace Partnerství Miroslav Kundrata (vlevo) symbolický šek od spoluorganizátora projektu Toma Václavíka ze společnosti Green Marketing.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost, nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Auta
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového…
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Patentové skici odhalují malý dvoumístný sporťák značky Honda
Technologie
Aukro chystá změny. Na konci měsíce začne migrace a služba bude desítky hodin nedostupná
AMD se díky kryptotěžařům a Ryzenu dostalo v druhém čtvrtletí do zisku – tedy skoro
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít