Koruna na bio

20. listopadu 2009, 19:07 - David Kasl
20. listopadu 2009, 19:07

Nadace Partnerství

V rámci zářijové kampaně „Koruna na bio do škol“ získala Nadace partnerství 236 849 korun. Partneři kampaně – obchodní řetězec Interspar, Biopekárny Zemanka, Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a Fair Trade Centrum - darovali korunu z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu Biopotraviny do škol. Na snímku přebírá výkonný ředitel Nadace Partnerství Miroslav Kundrata (vlevo) symbolický šek od spoluorganizátora projektu Toma Václavíka ze společnosti Green Marketing.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít