Konkurenční produkty

14. dubna 2003, 00:00 - Mikešová Štěpánka, it@profit.cz
14. dubna 2003, 00:00

Firemní strategie zavedeného výrobce počítačů IBM se jmenuje "Think". Zákazník má prý o produktech, které kupuje, přemýšlet a vybírat ty, které mu usnadňují podnikání. S touto filozofií uvedlo IBM na trh i první LCD monitor této řady ThinkVision L200p.

Myslet s IBM - THINKVISION L200P

Jde o 20,1palcový monitor. Technologie ThinkVantage umožňuje zjednodušené nastavení obrazu, k často používaným funkcím monitoru se dostanete pomocí jediného tlačítka. U zorného úhlu IBM zaručuje větší flexibilitu obrazu. Ergonomický podstavec lze nastavit podle potřeb zákazníka. ThinkVision L200p stojí 57 600 Kč bez DPH.

Jarní cenová obleva u Fujitsu Siemens

Některé profesionální LCD monitory této evropské firmy lze od začátku dubna koupit až o dvacet procent levněji než dřív. Jde o displeje s většímu úhlopříčkami. Například 20,1palcový model 5110 FA stojí 38 990 Kč bez DPH. Přitom se jedná o dosud největší aktivní monitor této značky. Na ploše displeje vidíte vedle sebe dvě stránky A4 v celé velikosti. Extrémně široký pozorovací úhel umožňuje Technologie MVA-Premium, zajišťuje také vysoký kontrast 600:1. Fujitsu Siemens si přitom zakládá na nízké době odezvy u všech svých monitorů, u 5110 FA se buňky LCD přepínají rychlostí 25 ms.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít