Konkurence si smlsla

07. května 2007, 00:00 - JAROSLAV SCHEJBAL, EVA MARZINI
07. května 2007, 00:00

RADIM JANČURA, MAJITEL STUDENT AGENCYSpolečnost Student Agency minulý měsíc opět zaplnila stránky novin. Tentokrát však ne kvůli svému mnohdy razantnímu tažení na vnitrostátních autobusových linkách. Na dálnici D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem totiž firmě kompletně shořel jeden ze žlutých autobusů.

RADIM JANČURA, MAJITEL STUDENT AGENCY

Společnost Student Agency minulý měsíc opět zaplnila stránky novin. Tentokrát však ne kvůli svému mnohdy razantnímu tažení na vnitrostátních autobusových linkách. Na dálnici D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem totiž firmě kompletně shořel jeden ze žlutých autobusů. „Pravděpodobně za jízdy vypadl přívod paliva, to vytékalo a následně se vznítilo,“ uvádí k tomu jihomoravská policejní mluvčí Soňa Svobodová.

DAŇ ZA SLÁVU?

Nikdo z 58 cestujících nebyl sice zraněn, ale tato událost vyvolala tvrdou reakci konkurenční firmy Asiana. Ta se domnívá, že jenom díky tomu, že Student Agency nedodržuje dopravní předpisy a šetří peníze na úkor bezpečnosti provozu, dopadá zatím souboj obou společností na trase Praha-Karlovy Vary ve prospěch firmy Radima Jančury. Ten takové argumenty považuje za nesmyslné.

„To, že hoří někde autobus, se stane tak desetkrát do roka. Není to nic výjimečného. Nedávno shořela tuším nějaká Karosa. Když však hoří žlutý autobus, a to ještě na dálnici D1, tak se o to média zajímají daleko více. Je to daň za tu naši takzvanou slávu. Důležité je, že senzory daly řidiči informaci o požáru, on stihl včas zastavit a nikomu se nic nestalo,“ dodává k tomu brněnský podnikatel.

ZASE NÁS NECHTĚJÍ POUŠTĚT NA NÁDRAŽÍ

Škoda se podle něho pohybuje kolem čtyř milionů korun. Finanční ztrátu to však pro Jančuru znamenat nebude, protože autobus byl pojištěn. Dobrou zprávou pro Student Agency je naopak fakt, že jejich autobusy jezdí na nově otevřené lince z Prahy do Zlína stále téměř plné. Zcela bez potíží však vstup na novou linku neprobíhá.

„Dělají nám tam problémy při vjezdu na autobusové nádraží. Ne že by nás tam nechtěli přímo pustit, ale dělají nám různé obstrukce. Budeme to muset začít asi nějak řešit. Nemyslím, že to však dopadne jako v Liberci. To, že nám tehdy zamezili příjezd na tamní nádraží, je stálo dva miliony, a to je myslím dostatečné varování pro ostatní,“ doplňuje Jančura.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Technologie
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít