Konference se věnovala internetové reklamě

02. června 2008, 00:00 - Renata Lichtenegerová
02. června 2008, 00:00

Na 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti se sešlo ve Slovanském domě v Praze na konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008.

Celodenní akci zahájil Tomáš Búřil, zástupce organizátora, Sdružení pro internetovou reklamu. Následně měli účastníci možnost vyslechnout celkem šestnáct přednášek o aktuálních trendech na tuzemském internetovém trhu a zúčastnit se jedné panelové diskuze. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný. Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace.…
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Také SUV Lada XRay může být „exkluzivní“. Stačí k tomu pár dílů z Dacie
Technologie
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Českem se šíří další vlna phishingu. Podvodný e-mail se vydává za zprávu KB
Microsoft reaguje na Kasperského. Většinu obvinění smetl ze stolu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít