Konference MARKETING JAKOST TRADICE 2003

31. března 2003, 00:00 - admin
31. března 2003, 00:00

Konference MARKETING TRADICE JAKOST vstupuje letos do pátého ročníku. I v tomto roce si budou naši i zahraniční odborníci vyměňovat zkušenosti a poznatky z aplikace marketingu a marketingového řízení pro zvýšení konkurenční schopnosti firem. Nyní nás uvítají staré ale stále vyhledávané Lázně Slatinice s blízkým pivovarem v Litovli, který oslavuje 110 let.

Proč spojení marketingu, jakosti a tradice? To vše tvoří rámec vysokého konkurenčního potenciálu výrobků. Podle guru světového marketingu Philipa Kotlera patří mezi hlavní úkoly vrcholových manažerů trvalé zdokonalování jakosti produktů a služeb. Úspěch mnoha japonských výrobků je výsledkem jejich výjimečné jakosti. Většina zákazníků není ochotna dále akceptovat nebo tolerovat průměrnou jakost provedení produktů. Nechtějí-li firmy zaostávat za konkurencí a naopak usilují o to, aby byly ziskové, nezbývá jim nic jiného než uplatňovat komplexní řízení jakosti (TQM - total quality management) Ukazuje se, že dvacet let využívaná marketingová koncepce není nejvhodnější filozofií managementu, jestliže existuje znečištěné životní prostředí, nedostatek přírodních zdrojů, prudký populační růst, hlad, chudoba a opomíjení sociálních služeb. Tato koncepce se vyhýbá potenciálním konfliktům mezi spotřebitelskými požadavky, spotřebitelskými zájmy a dlouhodobým blahobytem společnosti. Nová koncepce společenského marketingu vyzývá podnikatele, aby ve své marketingové praxi uplatňovali sociální a etická hlediska - aby udržovali rovnováhu mezi konfliktními zájmy, jakými je zisk organizace, uspokojení požadavků zákazníků a potřeby společnosti. V rámci konference budou vyhodnoceny studentské práce na téma „Jak bych na svém budoucím pracovišti použil marketingové metody při prosazování jakosti a ochrany životního prostředí“. Ve dvou nestudentských soutěžích budou zprávy o realizovaném marketingovém projektu pro tradiční český výrobek a o projektech, které spojují marketingové metody a řízení jakosti nebo životního prostředí. Konference se tak stane integrujícím prvkem ve spolupráci regionálních orgánů, podnikatelů, průmyslu a škol. Začlenili jsme proto do programu i prezentaci připraveného internetového vzdělávání v oblasti životního prostředí EMAD. V současné době probíhá finální verze přípravy a ukázky budou k nahlédnutí na konferenci. Tento program vyvíjí ve spolupráci s Associated Consultants a řadou dalších expertních skupin nezisková organizace TEMPO - školicí středisko Ostrava.

Konference se koná ve dnech 8. a 9. 4. 2003 v Lázních Slatinice, informace získáte na telefonním čísle 585233961 nebo e-mailové adrese aco@volny.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče