Konference MARKETING JAKOST TRADICE 2003

31. března 2003, 00:00 - admin
31. března 2003, 00:00

Konference MARKETING TRADICE JAKOST vstupuje letos do pátého ročníku. I v tomto roce si budou naši i zahraniční odborníci vyměňovat zkušenosti a poznatky z aplikace marketingu a marketingového řízení pro zvýšení konkurenční schopnosti firem. Nyní nás uvítají staré ale stále vyhledávané Lázně Slatinice s blízkým pivovarem v Litovli, který oslavuje 110 let.

Proč spojení marketingu, jakosti a tradice? To vše tvoří rámec vysokého konkurenčního potenciálu výrobků. Podle guru světového marketingu Philipa Kotlera patří mezi hlavní úkoly vrcholových manažerů trvalé zdokonalování jakosti produktů a služeb. Úspěch mnoha japonských výrobků je výsledkem jejich výjimečné jakosti. Většina zákazníků není ochotna dále akceptovat nebo tolerovat průměrnou jakost provedení produktů. Nechtějí-li firmy zaostávat za konkurencí a naopak usilují o to, aby byly ziskové, nezbývá jim nic jiného než uplatňovat komplexní řízení jakosti (TQM - total quality management) Ukazuje se, že dvacet let využívaná marketingová koncepce není nejvhodnější filozofií managementu, jestliže existuje znečištěné životní prostředí, nedostatek přírodních zdrojů, prudký populační růst, hlad, chudoba a opomíjení sociálních služeb. Tato koncepce se vyhýbá potenciálním konfliktům mezi spotřebitelskými požadavky, spotřebitelskými zájmy a dlouhodobým blahobytem společnosti. Nová koncepce společenského marketingu vyzývá podnikatele, aby ve své marketingové praxi uplatňovali sociální a etická hlediska - aby udržovali rovnováhu mezi konfliktními zájmy, jakými je zisk organizace, uspokojení požadavků zákazníků a potřeby společnosti. V rámci konference budou vyhodnoceny studentské práce na téma „Jak bych na svém budoucím pracovišti použil marketingové metody při prosazování jakosti a ochrany životního prostředí“. Ve dvou nestudentských soutěžích budou zprávy o realizovaném marketingovém projektu pro tradiční český výrobek a o projektech, které spojují marketingové metody a řízení jakosti nebo životního prostředí. Konference se tak stane integrujícím prvkem ve spolupráci regionálních orgánů, podnikatelů, průmyslu a škol. Začlenili jsme proto do programu i prezentaci připraveného internetového vzdělávání v oblasti životního prostředí EMAD. V současné době probíhá finální verze přípravy a ukázky budou k nahlédnutí na konferenci. Tento program vyvíjí ve spolupráci s Associated Consultants a řadou dalších expertních skupin nezisková organizace TEMPO - školicí středisko Ostrava.

Konference se koná ve dnech 8. a 9. 4. 2003 v Lázních Slatinice, informace získáte na telefonním čísle 585233961 nebo e-mailové adrese aco@volny.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Otázky a odpovědi: Jak vybrat pneumatiky na auto?
Google prý po dvou letech uvede další vlastní počítač
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít