Konference Internet advertising: již podruhé a s úspěchem

23. dubna 2009, 11:00 - Martin Březina
23. dubna 2009, 11:00

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 proběhl v úterý 21. dubna ve Slovanském domě v Praze. Na letošní ročník odborné konference, kterou pořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), dorazilo na 350 zástupců internetového mediálního trhu a marketingu. Účast tak byla o 40 % vyšší než v loňském roce.

„Úterní konference se stala bezpochyby nejvýznamnější událostí tohoto druhu v České republice pro rok 2009. Obrovský zájem o téma internetu potvrzuje i meziroční nárůst počtu účastníků, kterých na letošní setkání přišlo o stovku více než loni,“ upozorňuje Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, a dodává: „Program, který naplnilo téměř 40 přednášejících a panelistů, jsme se snažili připravit tak, aby byl pestrý a pokrýval co nejvíce témat, která jsou v současné době aktuální. Kdo si nevybral některou z přednášek hodnotících celý internetový trh ve srovnání s ostatními mediatypy v hlavním sále, měl možnost vyslechnout si řadu konkrétních případových studií nebo prakticky zaměřených panelových diskuzí v paralelním pásmu programu.“

V hlavním programovém proudu, jehož průběh moderoval Jakub Železný, se během celého dne vystřídala řada řečníků z firem, které úspěšně využívají internet jakou jednu z hlavních součástí marketingové komunikace. Šlo například o řečníky ze společností PPF, Vodafone, Česká spořitelna nebo také Baťa, Mediacom a Vivantis, včetně odborníků ze Slovenska.

Nechyběl ani komplexní pohled na český mediální trh a srovnání jeho potenciálu vůči možnostem internetu, ke kterému přispěli mediální odborníci jako Dominik Hrodek (Strategie), Daniel Köppl (Marketing & Media), Martin Kopta nebo Daniel Dočekal. O tom, jak využít internet v současné ekonomické krizi, diskutovali zase zástupci SPIR.

Zaplněný kinosál o dvě patra níže svědčil o tom, že case studies mohou být pro řadu účastníků dobrým zdrojem nápadů a inspirace. Tu mohli hledat u řečníků z řad společností Internet Billboard, Komerční banka, Ataxo, Geewa nebo DIRECT Pojišťovna. Součástí paralelního proudu programu s názvem Jak překonávat krizi v praxi byly mimo jiné dvě panelové diskuze věnované aktuálním fenoménům – o možnostech mobilního internetu diskutovali odborníci ze společností MEDIATEL, Seznam.cz, Nokia a dvou operátorů (Telefónica O2, T-mobile), a návod, jak využít inzertní potenciál videa on-line poskytli zástupci mediálních skupin MAFRA a CME, videoportálu Stream.cz a společnosti Telefónica O2.

Konference byla primárně určena zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Akce vyvrcholila neformálním společenským večerem v pražském klubu DC1, kde k příjemné atmosféře během networkingu přispěla i funky-jazzová kapela Wunderbar.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Návod, jak zatočit s neplatiči alimentů
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Auta
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji…
Toyota má nový program na úpravu svých vozů. Sportovní může být třeba i Prius
Estonská elektrická tříkolka je pořádné retro. A baterii si odnesete v kufru
Galerie: Williams se nevěnuje jen Formuli 1. Staví i auta a nyní slaví 40 let
Giannini 350GP je Fiat 500 po obří dávce steroidů. Prohlédněte si tento speciál v akci
Technologie
Osmijádrové Intely na příští rok by stále mohly být 14nm, založené na Coffee Lake
E-shop Lidlu odstartoval. Láká na bezplatnou dopravu a 90denní lhůtu pro vrácení zboží
Lara Croft opět míří do kin. Podívejte se na prvního ukázku nového Tomb Raidera
Vivaldi vyšel v nové verzi. Zlepšuje prohlížeč obrázků a správce stahování
Malá dávka oprav a možnost pokračovat ve čtení článků na počítači [Windows Insider]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít