Konference Internet advertising: již podruhé a s úspěchem

23. dubna 2009, 11:00 - Martin Březina
23. dubna 2009, 11:00

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 proběhl v úterý 21. dubna ve Slovanském domě v Praze. Na letošní ročník odborné konference, kterou pořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), dorazilo na 350 zástupců internetového mediálního trhu a marketingu. Účast tak byla o 40 % vyšší než v loňském roce.

„Úterní konference se stala bezpochyby nejvýznamnější událostí tohoto druhu v České republice pro rok 2009. Obrovský zájem o téma internetu potvrzuje i meziroční nárůst počtu účastníků, kterých na letošní setkání přišlo o stovku více než loni,“ upozorňuje Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, a dodává: „Program, který naplnilo téměř 40 přednášejících a panelistů, jsme se snažili připravit tak, aby byl pestrý a pokrýval co nejvíce témat, která jsou v současné době aktuální. Kdo si nevybral některou z přednášek hodnotících celý internetový trh ve srovnání s ostatními mediatypy v hlavním sále, měl možnost vyslechnout si řadu konkrétních případových studií nebo prakticky zaměřených panelových diskuzí v paralelním pásmu programu.“

V hlavním programovém proudu, jehož průběh moderoval Jakub Železný, se během celého dne vystřídala řada řečníků z firem, které úspěšně využívají internet jakou jednu z hlavních součástí marketingové komunikace. Šlo například o řečníky ze společností PPF, Vodafone, Česká spořitelna nebo také Baťa, Mediacom a Vivantis, včetně odborníků ze Slovenska.

Nechyběl ani komplexní pohled na český mediální trh a srovnání jeho potenciálu vůči možnostem internetu, ke kterému přispěli mediální odborníci jako Dominik Hrodek (Strategie), Daniel Köppl (Marketing & Media), Martin Kopta nebo Daniel Dočekal. O tom, jak využít internet v současné ekonomické krizi, diskutovali zase zástupci SPIR.

Zaplněný kinosál o dvě patra níže svědčil o tom, že case studies mohou být pro řadu účastníků dobrým zdrojem nápadů a inspirace. Tu mohli hledat u řečníků z řad společností Internet Billboard, Komerční banka, Ataxo, Geewa nebo DIRECT Pojišťovna. Součástí paralelního proudu programu s názvem Jak překonávat krizi v praxi byly mimo jiné dvě panelové diskuze věnované aktuálním fenoménům – o možnostech mobilního internetu diskutovali odborníci ze společností MEDIATEL, Seznam.cz, Nokia a dvou operátorů (Telefónica O2, T-mobile), a návod, jak využít inzertní potenciál videa on-line poskytli zástupci mediálních skupin MAFRA a CME, videoportálu Stream.cz a společnosti Telefónica O2.

Konference byla primárně určena zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Akce vyvrcholila neformálním společenským večerem v pražském klubu DC1, kde k příjemné atmosféře během networkingu přispěla i funky-jazzová kapela Wunderbar.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Historie televizorů Sony: od přistání na měsíci po deset let pokusů s OLEDem
Windows 10 již obsahuje český a slovenský hlas. Může vám předčítat text
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít