Konec sladkého mámení

30. srpna 2010, 02:00 - -rys-
30. srpna 2010, 02:00

Estonsko se rozhodlo, že učiní přítrž reklamám na bonbony, sladké nápoje, brambůrky a fastfoodová jídla. Ty se nebudou smět na obrazovkách objevit během pořadů pro děti.

Autor: 7P

Je to tak napsáno v návrhu zákona, který se právě projednává v estonském parlamentu. V návrhu se říká, že na obrazovky smějí jen reklamy na jídla, pití a pochutiny, které schválí lékař. Pokud je nutriční specialisté označí na nevhodné, mají výrobci smůlu. Podobné nařízení bude i v chystané novele vysílacího zákona. Ten předpokládá, že televizní stanice budou muset vytvářet „akční plán“ likvidování tohoto druhu reklamy. Pokud vysílatelé nebudou schopni vyhovět požadavkům zákonů, úřady hodlají sáhnout po tvrdé regulaci, jíž omezí reklamu v komerčních televizích. Novinkou v novele estonského vysílacího zákona je také zvýšení počtu televizních a rozhlasových stanic, které budou buď přímo určeny sluchově a zrakově postiženým, nebo pro ně budou uzpůsobeny.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít