Komu by ublížila dopravní stávka?

16. března 2010, 13:00 - Jiří Němeček
16. března 2010, 13:00

Dopravní odbory se rozhodly oslavit pomalý příchod jara do země hrozbou stávky na železnici i hromadné dopravy v největších městech republiky.

Autor: Jakub Hněvkovský

I když vyjednávání vlády Jana Fischera a ústupky sněmovny ranní kolaps v dopravní špičce nakonec odvrátily (prý ale jen na čas), firmy musejí počítat s případnými potížemi. Zaměstnanci nedorazí do práce, dodavatelé nedodají včas zboží, města zacpaná osobními automobily zkolabují na dobu delší než je plánovaná stávka. Kdo to zaplatí? Ani naštvaní odboráři, ani obviňovaný stát. Riziko nesou pouze podnikatelé. Řada z nich se na potíže připravila, i když se s nimi zrovna radostně nesmířila.

Anketa Profitu: Způsobila by vám dopravní stávka problémy ve vašem podnikání?

NE

Vlastimil Sedláček majitel Seko EDM

Jsem proti takovým věcem pojištěn. Doporučuji to i ostatním, není to zase tak drahé.

ANO

Robert Váhala spolumajitel řeznictví Váhala Dost lidí by asi vyrazilo ráno autem, a to by mohlo zbrzdit dodávky. |

|
|
NE|
Tomáš Pelikán

majitel Terrinvestu Nejsme závislí na městské hromadné ani železniční dopravě. |

|
|
ANO|
Jaromír Tlustý

Nopo Engineering, s.r.o. Kdyby pracovníci nepřišli, riziko nese firma. Pojištěni proti tomu ale nejsme. ||
|
NE|
Martin Borovička

generální ředitel SYNER**

Na stavby se naši technici, dělníci v partách i subdodavatelské firmy dostávají svými služebními vozy.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče