Komu by ublížila dopravní stávka?

16. března 2010, 13:00 - Jiří Němeček
16. března 2010, 13:00

Dopravní odbory se rozhodly oslavit pomalý příchod jara do země hrozbou stávky na železnici i hromadné dopravy v největších městech republiky.

Autor: Jakub Hněvkovský

I když vyjednávání vlády Jana Fischera a ústupky sněmovny ranní kolaps v dopravní špičce nakonec odvrátily (prý ale jen na čas), firmy musejí počítat s případnými potížemi. Zaměstnanci nedorazí do práce, dodavatelé nedodají včas zboží, města zacpaná osobními automobily zkolabují na dobu delší než je plánovaná stávka. Kdo to zaplatí? Ani naštvaní odboráři, ani obviňovaný stát. Riziko nesou pouze podnikatelé. Řada z nich se na potíže připravila, i když se s nimi zrovna radostně nesmířila.

Anketa Profitu: Způsobila by vám dopravní stávka problémy ve vašem podnikání?

NE

Vlastimil Sedláček majitel Seko EDM

Jsem proti takovým věcem pojištěn. Doporučuji to i ostatním, není to zase tak drahé.

ANO

Robert Váhala spolumajitel řeznictví Váhala Dost lidí by asi vyrazilo ráno autem, a to by mohlo zbrzdit dodávky. |

|
|
NE|
Tomáš Pelikán

majitel Terrinvestu Nejsme závislí na městské hromadné ani železniční dopravě. |

|
|
ANO|
Jaromír Tlustý

Nopo Engineering, s.r.o. Kdyby pracovníci nepřišli, riziko nese firma. Pojištěni proti tomu ale nejsme. ||
|
NE|
Martin Borovička

generální ředitel SYNER**

Na stavby se naši technici, dělníci v partách i subdodavatelské firmy dostávají svými služebními vozy.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče