Komplikovaný podzim reklamy

19. srpna 2011, 16:48 - Jakub Křešnička
19. srpna 2011, 16:48

ČT

O zákonu, který mění formu vysílání reklamy na České televizi, by mohli poslanci hlasovat už na konci srpna. Byl navržen jako čtvrtý bod 21. schůze Poslanecké sněmovny. Konec reklamy na ČT1, ČT24 a na jejím webu by měl přijít nejpozději 11. listopadu, tento den se také považuje za termín „dokončení“ televizní digitalizace v Česku, výjimkou jsou oblasti Jesenicka a Zlínska, kde bude analogové vysílání možné až do 30. června 2012. Tento termín do zákona vnesli senátoři, protože předtím byl pouze ve vládní vyhlášce (harmonogramu televizní digitalizace), a panovaly proto nejasnosti, do jaké míry je závazný. ČT tak bude moci po 11. 11. 2011 vysílat reklamu pouze na kanálech ČT2 a ČT4, do června 2012 bude z reklamních výnosů financovat rozvoj digitálního vysílání i informační kampaň k digitalizaci. Z výnosů z reklamy si ČT přitom bude moci odečíst náklady na jejich správu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče