Komplikovaný podzim reklamy

19. srpna 2011, 16:48 - Jakub Křešnička
19. srpna 2011, 16:48

ČT

O zákonu, který mění formu vysílání reklamy na České televizi, by mohli poslanci hlasovat už na konci srpna. Byl navržen jako čtvrtý bod 21. schůze Poslanecké sněmovny. Konec reklamy na ČT1, ČT24 a na jejím webu by měl přijít nejpozději 11. listopadu, tento den se také považuje za termín „dokončení“ televizní digitalizace v Česku, výjimkou jsou oblasti Jesenicka a Zlínska, kde bude analogové vysílání možné až do 30. června 2012. Tento termín do zákona vnesli senátoři, protože předtím byl pouze ve vládní vyhlášce (harmonogramu televizní digitalizace), a panovaly proto nejasnosti, do jaké míry je závazný. ČT tak bude moci po 11. 11. 2011 vysílat reklamu pouze na kanálech ČT2 a ČT4, do června 2012 bude z reklamních výnosů financovat rozvoj digitálního vysílání i informační kampaň k digitalizaci. Z výnosů z reklamy si ČT přitom bude moci odečíst náklady na jejich správu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Netflix odmítl zaplatit další sezónu seriálu. Produkci Sense8 nabídl pornoweb
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít