Komplikovaný podzim reklamy

19. srpna 2011, 16:48 - Jakub Křešnička
19. srpna 2011, 16:48

ČT

O zákonu, který mění formu vysílání reklamy na České televizi, by mohli poslanci hlasovat už na konci srpna. Byl navržen jako čtvrtý bod 21. schůze Poslanecké sněmovny. Konec reklamy na ČT1, ČT24 a na jejím webu by měl přijít nejpozději 11. listopadu, tento den se také považuje za termín „dokončení“ televizní digitalizace v Česku, výjimkou jsou oblasti Jesenicka a Zlínska, kde bude analogové vysílání možné až do 30. června 2012. Tento termín do zákona vnesli senátoři, protože předtím byl pouze ve vládní vyhlášce (harmonogramu televizní digitalizace), a panovaly proto nejasnosti, do jaké míry je závazný. ČT tak bude moci po 11. 11. 2011 vysílat reklamu pouze na kanálech ČT2 a ČT4, do června 2012 bude z reklamních výnosů financovat rozvoj digitálního vysílání i informační kampaň k digitalizaci. Z výnosů z reklamy si ČT přitom bude moci odečíst náklady na jejich správu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít