Koleda, koleda, reklama

17. prosince 2007, 00:00 - Pavel Sobek
17. prosince 2007, 00:00

Vánoce se neodvratně blíží, a je tedy na čase rozbalit několik balíčků v podobě nápaditých reklamních kampaní.

Vánoce se neodvratně blíží, a je tedy na čase rozbalit několik balíčků v podobě nápaditých reklamních kampaní.

Aspoň něco, když už nic

Společnost Vodafone letos odměňuje jen své věrné zákazníky. Ostatní se alespoň můžou od oveček naučit nějaký ten cvik, který zúročí při plnění novoročních předsevzetí. Agentura MARK BBDO.

Vánoce pro kočku nebo pro psa?

Letos by měl pod stromečkem najít něco jistě i váš domácí mazlíček. Agentura TBWA Coenhagen proto doporučuje informovat o tomto členovi domácnosti Santu. U nás se ale spíše obraťte na Ježíška.

Pořádná nadílka

V Cultuře najdete tolik věcí, které budete pod vánočním stromečkem chtít, že se pod nimi Santovi podlomí nohy. Alespoň podle agentury DDH z francouzského Bordeaux.

A jedem!

Agentura Pagés BBDO z Dominikánské republiky vsadila na hravost a jednoduchost. Vůz Suzuki Swift proto hravě sviští pohádkovou vánoční krajinou. Pokud tedy nenajdete pod stromečkem nic, zkuste to ještě v garáži.

Jedli, pili, zdravé zuby měli Bohatá tabule k Vánocům tradičně patří. Ale nezapomeňte. I po každém vánočním jídle se hodí žvýkat Orbit a chránit tak svůj chrup před zubním kazem. Agentura MARK BBDO.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče