Menu Zavřít

KNIŽNÍ TIP

13. 4. 2004
Autor: Euro.cz

Leo Vodáček, Olga Vodáčková Publikace ukazuje příležitosti (a rizika), které malým a středním podnikům přináší zapojování do integrované ekonomiky Evropské unie.

 

**Malé a střední podniky: Konkurence a aliance v Evropské unii

Leo Vodáček, Olga Vodáčková

BRAND24

Publikace ukazuje příležitosti (a rizika), které malým a středním podnikům přináší zapojování do integrované ekonomiky Evropské unie. Doporučuje ověřené postupy jak vytvářet a využívat alianční spolupráci s partnery v Evropské unii (výrobci, prodejci, vědeckovýzkumnými ústavy a univerzitami, bankami, orgány státní a veřejné správy apod.). Autoři vysvětlují nutnost, poslání a postup strategického rozhodování o účelnosti vytvářet vhodné aliance. Provádějí čtenáře jednotlivými fázemi její přípravy, vzniku, hodnocení průběhu i možnými způsoby jejího ukončení. Kniha je bohatým zdrojem poznatků a odkazů na informační materiály Evropské unie a jiné autoritativní publikace. Je určena manažerům, zejména malých a středních podniků, se zájmem o moderní formy partnerské spolupráce v rámci českého trhu, Evropské unie i globální světové ekonomiky. Je vhodná i pro studenty oborů managementu a podnikání na vysokých školách ekonomického zaměření, pro studium MBA a pro kurzy pracovníků neziskového sektoru, státní a veřejné správy.

Management Press, 1. vyd., brož., 192 str., 260 Kč Češi a zdravotnictví 5. díl v EU

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).