Klubový večer se věnoval reklamě

05. února 2007, 00:00 - (jbn), Renata Bartošková
05. února 2007, 00:00

Hostem Franchise Clubu byl tentokrát Jiří Mikeš (na fotce). Jako uznávaný „guru“ české reklamy samozřejmě zasvěceně hovořil na téma: Kam kráčí reklama? Mikeš začínal v československých reklamních agenturách Rapid a Merkur, později pracoval pro mezinárodní reklamní „kolosy“ jako McCann-Erickson a Leo Burnett.

Přítomné podnikatele ujistil, že i malé firmy mohou vytvořit účinnou reklamní kampaň, která ani nemusí být drahá. Další setkání se koná 8. února a hostem bude Artem Egorov, ředitel franchisingové realitní společnosti Chirš Česká republika.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu…
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na nerovnosti i riziko kolize
Technologie
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít