Klubový večer se věnoval reklamě

05. února 2007, 00:00 - (jbn), Renata Bartošková
05. února 2007, 00:00

Hostem Franchise Clubu byl tentokrát Jiří Mikeš (na fotce). Jako uznávaný „guru“ české reklamy samozřejmě zasvěceně hovořil na téma: Kam kráčí reklama? Mikeš začínal v československých reklamních agenturách Rapid a Merkur, později pracoval pro mezinárodní reklamní „kolosy“ jako McCann-Erickson a Leo Burnett.

Přítomné podnikatele ujistil, že i malé firmy mohou vytvořit účinnou reklamní kampaň, která ani nemusí být drahá. Další setkání se koná 8. února a hostem bude Artem Egorov, ředitel franchisingové realitní společnosti Chirš Česká republika.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít