Klubový večer se věnoval reklamě

05. února 2007, 00:00 - (jbn), Renata Bartošková
05. února 2007, 00:00

Hostem Franchise Clubu byl tentokrát Jiří Mikeš (na fotce). Jako uznávaný „guru“ české reklamy samozřejmě zasvěceně hovořil na téma: Kam kráčí reklama? Mikeš začínal v československých reklamních agenturách Rapid a Merkur, později pracoval pro mezinárodní reklamní „kolosy“ jako McCann-Erickson a Leo Burnett.

Přítomné podnikatele ujistil, že i malé firmy mohou vytvořit účinnou reklamní kampaň, která ani nemusí být drahá. Další setkání se koná 8. února a hostem bude Artem Egorov, ředitel franchisingové realitní společnosti Chirš Česká republika.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče