Klubový večer se věnoval reklamě

05. února 2007, 00:00 - (jbn), Renata Bartošková
05. února 2007, 00:00

Hostem Franchise Clubu byl tentokrát Jiří Mikeš (na fotce). Jako uznávaný „guru“ české reklamy samozřejmě zasvěceně hovořil na téma: Kam kráčí reklama? Mikeš začínal v československých reklamních agenturách Rapid a Merkur, později pracoval pro mezinárodní reklamní „kolosy“ jako McCann-Erickson a Leo Burnett.

Přítomné podnikatele ujistil, že i malé firmy mohou vytvořit účinnou reklamní kampaň, která ani nemusí být drahá. Další setkání se koná 8. února a hostem bude Artem Egorov, ředitel franchisingové realitní společnosti Chirš Česká republika.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Auta
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového…
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Patentové skici odhalují malý dvoumístný sporťák značky Honda
Technologie
Aukro chystá změny. Na konci měsíce začne migrace a služba bude desítky hodin nedostupná
AMD se díky kryptotěžařům a Ryzenu dostalo v druhém čtvrtletí do zisku – tedy skoro
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít