Klasa zvyšuje poptávku po domácích potravinách

22. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
22. ledna 2007, 00:00

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Podle 17 procent respondentů se přitom prodeje zvýšily právě díky Klase a 68 procent dotázaných se domnívá, že značka byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu. „Myslím si, že to má na prodeje vliv, že lidé začali Klasu vnímat,“ potvrzuje prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče