Klasa zvyšuje poptávku po domácích potravinách

22. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
22. ledna 2007, 00:00

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Podle 17 procent respondentů se přitom prodeje zvýšily právě díky Klase a 68 procent dotázaných se domnívá, že značka byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu. „Myslím si, že to má na prodeje vliv, že lidé začali Klasu vnímat,“ potvrzuje prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče