Klasa zvyšuje poptávku po domácích potravinách

22. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
22. ledna 2007, 00:00

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Podle 17 procent respondentů se přitom prodeje zvýšily právě díky Klase a 68 procent dotázaných se domnívá, že značka byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu. „Myslím si, že to má na prodeje vliv, že lidé začali Klasu vnímat,“ potvrzuje prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít