Klasa zvyšuje poptávku po domácích potravinách

22. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
22. ledna 2007, 00:00

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Podle 17 procent respondentů se přitom prodeje zvýšily právě díky Klase a 68 procent dotázaných se domnívá, že značka byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu. „Myslím si, že to má na prodeje vliv, že lidé začali Klasu vnímat,“ potvrzuje prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče