Klasa má další televizní reklamu

03. července 2006, 00:00 - (tos)
03. července 2006, 00:00

Do série televizních reklam na národní značku kvality Klasa přibyde další spot. Tentokrát se jedná o propagaci českého ovoce a zeleniny. Státní zemědělský intervenční fond, který má podporu značky na starosti, v minulosti představil již reklamy na české ryby, mléčné produkty nebo drůbež.

„Vyplatilo se to například v době, kdy vypukla hysterie kolem ptačí chřipky. I díky Klase neměla u nás tak velké důsledky jako jinde v Evropě,“ říká ředitel fondu Jan Höck.

V rámci propagace Klasy bylo podle něj jen za první pololetí letošního roku přímo osloveno na 120 tisíc spotřebitelů. Promotéři s nimi mluvili například v obchodních řetězcích, kde se potravinářské výrobky oceněné Klasou prodávají. Národní značka Klasa zdobí tuzemské potraviny, které vynikají vysokou kvalitou. V současnosti se jí pyšní už celkem 1250 výrobků od 189 výrobců.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít