Klasa má další televizní reklamu

03. července 2006, 00:00 - (tos)
03. července 2006, 00:00

Do série televizních reklam na národní značku kvality Klasa přibyde další spot. Tentokrát se jedná o propagaci českého ovoce a zeleniny. Státní zemědělský intervenční fond, který má podporu značky na starosti, v minulosti představil již reklamy na české ryby, mléčné produkty nebo drůbež.

„Vyplatilo se to například v době, kdy vypukla hysterie kolem ptačí chřipky. I díky Klase neměla u nás tak velké důsledky jako jinde v Evropě,“ říká ředitel fondu Jan Höck.

V rámci propagace Klasy bylo podle něj jen za první pololetí letošního roku přímo osloveno na 120 tisíc spotřebitelů. Promotéři s nimi mluvili například v obchodních řetězcích, kde se potravinářské výrobky oceněné Klasou prodávají. Národní značka Klasa zdobí tuzemské potraviny, které vynikají vysokou kvalitou. V současnosti se jí pyšní už celkem 1250 výrobků od 189 výrobců.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče