Když zboží leží na skladě (1.)

03. května 2004, 00:00 - admin
03. května 2004, 00:00

Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač.

INSPIRACE z první republiky

Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač. Úspěšný prodavač neopomene při nabídce tohoto zboží zdůrazniti výbornou chuť a vůni kávy, výběr jemných přírodních vín, obsah tuku a kosmetických přísad mýdel, osobitou vůni voňavek, kosmetické přednosti krémů, oživující sílu prostředků na pěstění vlasů, občerstvení a desinfikování dutiny ústní zubními přípravky apod. Neboť zdůrazněním dobrých vlastností nabývá zboží pro zákazníka ceny, která ho přiměje k nákupu. Zákazníci jsou vůči málo známému zboží nedůvěřiví. Seznámí-li se však s ním zásluhou prodavače, stanou se přístupnější nabídce a spíše zboží koupí.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče