Když zboží leží na skladě (1.)

03. května 2004, 00:00 - admin
03. května 2004, 00:00

Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač.

INSPIRACE z první republiky

Mnohé zboží je méně prodejné hlavně proto, že není dostatečně podepřeno reklamou a že je prodavači nenabízejí vhodným způsobem. Vzpomeňme si jen například na kávu, víno, mýdlo a různé jiné drobnosti celkem neznámých značek, které při nedostatečné reklamě se prodávají jen podle toho, jak obratný je jejich prodavač. Úspěšný prodavač neopomene při nabídce tohoto zboží zdůrazniti výbornou chuť a vůni kávy, výběr jemných přírodních vín, obsah tuku a kosmetických přísad mýdel, osobitou vůni voňavek, kosmetické přednosti krémů, oživující sílu prostředků na pěstění vlasů, občerstvení a desinfikování dutiny ústní zubními přípravky apod. Neboť zdůrazněním dobrých vlastností nabývá zboží pro zákazníka ceny, která ho přiměje k nákupu. Zákazníci jsou vůči málo známému zboží nedůvěřiví. Seznámí-li se však s ním zásluhou prodavače, stanou se přístupnější nabídce a spíše zboží koupí.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče