Menu Zavřít

Když kalendář, tak alespoň zvláštní

29. 11. 2004
Autor: Euro.cz

KALENDÁŘ, PUZZLE I VÍNO Trváte-li na tom, že své partnery musíte za každou cenu obdarovat obligátním diářem nebo kalendářem, zkuste to alespoň trochu ozvláštnit. Namísto poptávky po obyčejném kalendáři u velkých firem se zkuste obrátit na menší studia, která jsou ochotna vyrobit i jednotlivé publikace.

KALENDÁŘ, PUZZLE I VÍNO

**Trváte-li na tom, že své partnery musíte za každou cenu obdarovat obligátním diářem nebo kalendářem, zkuste to alespoň trochu ozvláštnit.

BRAND24

Namísto poptávky po obyčejném kalendáři u velkých firem se zkuste obrátit na menší studia, která jsou ochotna vyrobit i jednotlivé publikace. Barevný kalendář na křídovém papíře s třinácti listy (titulní strana plus dvanáct listů pro jednotlivé měsíce) stojí zhruba 500 korun. Fotografie můžete dodat sami, studio je naskenuje a zvětší do potřebné velikosti. S fotografiemi si můžete vyhrát ijiným způsobem. Dají se připravit puzzles s logem firmy nebo fotografií třeba sídla společnosti. Mnoho fotolabů bez problému přefotí dodaný snímek na podložku z tvrdého papíru, která se následně rozřeže na malé dílky. Vznikne tak mozaika, která může mít rozměry i 50×50 centimetrů. Cena za vytvoření takové skládačky se pohybuje kolem 300 korun. Podobné to je i s vínem. Láhev bílého či červeného vína je tradičním darem, který příliš neupoutá. Pokud však lahvičku vylepšíte menšími drobnostmi, úspěch by mohl být zaručen. Není třeba hned kupovat soupravu skleniček z křišťálového skla, ale třeba sadu nástrojů ke zpříjemnění pití vína. Patří sem především vývrtka, planžeta proti rozlití vína a zátka na láhev v kazetě opatřené nenápadným firemním logem. Šikovný je kovový kroužek, který se nasazuje na láhve ještě před konzumací.

Kroužek je v podstatě teploměr a po jeho obvodu je popsán nápisy jako sekt, bílé, červené. Odměřuje teplotu lahve a podle nápisů poznáte, jestli má víno už správnou teplotu ke konzumaci.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).