Menu Zavřít

Když generální ředitel neví

7. 2. 2005
Autor: Euro.cz

GLOSYVědět, co se kde šustne. To určitě není práce pro generální ředitele. Ve funkci není proto, aby znal řízenou firmu do posledního šroubku. Náplní jeho práce by mělo být vymýšlení vizí a určování firemní strategie. O to je horší, když se generální ředitel nechá chytit se staženými kalhotami a neví, co jeho firma plánuje v blízké budoucnosti.

GLOSY

Vědět, co se kde šustne. To určitě není práce pro generální ředitele. Ve funkci není proto, aby znal řízenou firmu do posledního šroubku. Náplní jeho práce by mělo být vymýšlení vizí a určování firemní strategie.

O to je horší, když se generální ředitel nechá chytit se staženými kalhotami a neví, co jeho firma plánuje v blízké budoucnosti. Přesně to se stalo Gabrielu Berdárovi, šéfovi Českého Telecomu. Na poslední tiskové konferenci po jednom z dotazů na budoucnost internetové televize popřel, že by kdy Telecom takovou televizi přes ADSL připravoval. Když ho novináři přesvědčovali o opaku, nedal si říct a tento plán opakovaně popřel a ještě nařkl tazatele z omylu.

Mýlil se však on. Loni na podzim skutečně Telecom oznámil, že připravuje spuštění hudební internetové televize.

BRAND24

Mýlit se může samozřejmě každý. Bohužel internetová budoucnost Českého Telecomu je pro firmu klíčová.

A generální ředitelé by se v zásadních věcech opravdu mýlit neměli.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).