Kdo se tady směje? Ten třetí to není

29. srpna 2005, 00:00 - (rd)
29. srpna 2005, 00:00

GLOSYAž směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu "volejte s jedničkou".

**GLOSY

Až směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu „volejte s jedničkou“.

Možná by se tady mohlo uplatnit pořekadlo, když se dva perou, třetí se směje. Jenže není jasné, kdo je v tomto případě ten třetí - Oskar, nebo zákazníci? Oskar zatím ze souboje příliš neprofituje, asi se připravuje na reklamní masáž s přechodem na jméno Vodafone. A zákazníci? Ti sice občas těží z různých promo akcí, ale určitě by i bez nich mohli mít mnohem nižší účty.

V závěrečném účtování totiž soupeření všech tří operátorů stejně zaplatí jenom zákazník, a to ze své kapsy.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče