Kdo se tady směje? Ten třetí to není

29. srpna 2005, 00:00 - (rd)
29. srpna 2005, 00:00

GLOSYAž směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu "volejte s jedničkou".

**GLOSY

Až směšně působí úporná snaha T-Mobilu a Eurotelu prohlásit se za jedničku na trhu. Jeden je největší co do počtu klientů, druhý zase podle zisku. Jde přitom o žabomyší válku - její výsledek pasuje tak akorát do marketingových kampaní, kam se náramně hodí slogan typu „volejte s jedničkou“.

Možná by se tady mohlo uplatnit pořekadlo, když se dva perou, třetí se směje. Jenže není jasné, kdo je v tomto případě ten třetí - Oskar, nebo zákazníci? Oskar zatím ze souboje příliš neprofituje, asi se připravuje na reklamní masáž s přechodem na jméno Vodafone. A zákazníci? Ti sice občas těží z různých promo akcí, ale určitě by i bez nich mohli mít mnohem nižší účty.

V závěrečném účtování totiž soupeření všech tří operátorů stejně zaplatí jenom zákazník, a to ze své kapsy.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče