Kdo brzdí dopravu?

08. listopadu 2004, 00:00 - (jš)
08. listopadu 2004, 00:00

GlosyMinistr dopravy Šimonovský má plán, jak z dálnice D 1 opět udělat dopravní tepnu republiky. Nelíbí se mu, že velkou část cesty stráví řidiči čekáním v kolonách před uzavírkami. Taková místa nebývají jen příčinou zdržení, ale i těžkých nehod. Milan Šimonovský proto chystá změnu.

**Glosy

Ministr dopravy Šimonovský má plán, jak z dálnice D 1 opět udělat dopravní tepnu republiky. Nelíbí se mu, že velkou část cesty stráví řidiči čekáním v kolonách před uzavírkami. Taková místa nebývají jen příčinou zdržení, ale i těžkých nehod. Milan Šimonovský proto chystá změnu. Silničáři budou muset pracovat svižněji, třeba i na směny a o víkendech. Chtěl by zavést i černou listinu firem, které pracovaly příliš dlouho. To proto, aby naše dálnice byla opět hodna svého jména. Ale mohou za ucpané dálnice jen firmy, které ji opravují? Možná nedělají svou práci nejlépe ani nejrychleji, ale nejsou jediní, kdo překáží. Ministr možná přišel s dobrým úmyslem, ale nepopadl jej za správný konec. Uzavírek je mnoho také proto, že uzavírat jeden dálniční pruh si zvykli i policisté. Ne, že by to bylo nutné, ale usnadňují si práci. Všechny ostatní tím zdržují a zvyšují riziko, že se stane havárka. Jestli ministr opravdu chce z dálnice vymýtit dlouhé kolony, měl by z ní především vyhnat svévolné policisty.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít