Kdo brzdí dopravu?

08. listopadu 2004, 00:00 - (jš)
08. listopadu 2004, 00:00

GlosyMinistr dopravy Šimonovský má plán, jak z dálnice D 1 opět udělat dopravní tepnu republiky. Nelíbí se mu, že velkou část cesty stráví řidiči čekáním v kolonách před uzavírkami. Taková místa nebývají jen příčinou zdržení, ale i těžkých nehod. Milan Šimonovský proto chystá změnu.

**Glosy

Ministr dopravy Šimonovský má plán, jak z dálnice D 1 opět udělat dopravní tepnu republiky. Nelíbí se mu, že velkou část cesty stráví řidiči čekáním v kolonách před uzavírkami. Taková místa nebývají jen příčinou zdržení, ale i těžkých nehod. Milan Šimonovský proto chystá změnu. Silničáři budou muset pracovat svižněji, třeba i na směny a o víkendech. Chtěl by zavést i černou listinu firem, které pracovaly příliš dlouho. To proto, aby naše dálnice byla opět hodna svého jména. Ale mohou za ucpané dálnice jen firmy, které ji opravují? Možná nedělají svou práci nejlépe ani nejrychleji, ale nejsou jediní, kdo překáží. Ministr možná přišel s dobrým úmyslem, ale nepopadl jej za správný konec. Uzavírek je mnoho také proto, že uzavírat jeden dálniční pruh si zvykli i policisté. Ne, že by to bylo nutné, ale usnadňují si práci. Všechny ostatní tím zdržují a zvyšují riziko, že se stane havárka. Jestli ministr opravdu chce z dálnice vymýtit dlouhé kolony, měl by z ní především vyhnat svévolné policisty.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče