Kde se mluví reklamštinou

23. července 2007, 00:00 - (dš)
23. července 2007, 00:00

GLOSYVláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila. Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání.

GLOSA

Vláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila.

Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání. Co ohromilo před lety, je letos propadák. Reklama navíc nepracuje s jouly či počtem kusů, ale s něčím zcela nepostižitelným v každém z nás, abychom šli a koupili. Bude vždy proto do velké míry iluzí, tajemnými čárami s lidskými emocemi a tužbami. Regulovat ji skutečně důsledně by znamenalo reinkarnovat pana Vajíčka i s jeho temnou dobou.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče