Kde se mluví reklamštinou

23. července 2007, 00:00 - (dš)
23. července 2007, 00:00

GLOSYVláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila. Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání.

GLOSA

Vláda si chce posvítit na některé kontroverzní praktiky z oblasti reklamy. Je evidentní, že za uplynulých sedmnáct let skutečně reklama přitvrdila.

Platí to především v těch oborech, kde je největší konkurence. Je to přirozený vývoj, jako vývoj každého oboru podnikání. Co ohromilo před lety, je letos propadák. Reklama navíc nepracuje s jouly či počtem kusů, ale s něčím zcela nepostižitelným v každém z nás, abychom šli a koupili. Bude vždy proto do velké míry iluzí, tajemnými čárami s lidskými emocemi a tužbami. Regulovat ji skutečně důsledně by znamenalo reinkarnovat pana Vajíčka i s jeho temnou dobou.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít