Každý může být hrdinou

10. října 2007, 15:25 - Naděžda Kubalíková
10. října 2007, 15:25

Neziskové organizace

Jubilejní desátý ročník mediální kampaně 30 dní pro neziskový sektor, která každoročně zviditelňuje práci neziskových organizací na veřejnosti a vyzývá k jejich podpoře, odstartoval na počátku října. Letošní motto kampaně, které chce motivovat lidi k dárcovství, zní Každý může být hrdinou. Kampaň organizuje Informační centrum neziskových organizací (ICN). V jejím rámci bude poprvé na www.neziskovky.cz představen katalog neziskových organizací. „Lidé si díky katalogu mohou snadno vyhledat ve svém okolí neziskovku, kterou potřebují, například takovou, která pečuje o seniory či poskytuje pomoc rodinám s hendikepovaným dítětem a podobně. Pro neziskové organizace je to zase prospěšný nástroj k propagaci jejich práce. A firmy si tu mohou snadno najít partnery, se kterými chtějí spolupracovat,“ říká ředitel ICN Marek Šedivý.
Kromě katalogu nabízejí webové stránky daňový kalkulátor připravený ve spolupráci s auditorskou společností PricewaterhouseCoopers. S jeho pomocí si lidé i firmy mohou spočítat výši ideálního ročního finančního daru neziskové organizaci podle výše svých příjmů, a to s ohledem na optimalizaci daňového základu.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče