Karlovarské minerální vody expandují do Bulharska. Kupují tamního výrobce Pepsi

20. dubna, 14:57 - Adam Krupa
20. dubna, 14:57

Karlovarské minerální vody (KMV) kupují bulharskou společnost Quadrant Beverages JSC. Ta je tamním výrobcem značek Pepsi. Transakci nyní projednává komise na ochranu hospodářské soutěže. Obchod by měl být dokončen v první polovině letošního roku.

KMV rozšiřují zahraniční portfolio. V minulosti expandovaly na maďarský trh, čímž se staly největším výrobcem minerálních vod ve stření Evropě. „Bulharsko, má dle mého soudu vyšší potenciál, než je obecně známo,“ prohlásil generální ředitel KMV Alessandro Pasquale. „Vstupem do Bulharska navazujeme na úspěšnou akvizici Kékkúti Ásványvíz a Szentkirályi Ásványvíz, dvou nejvýznamnějších nápojářských firem v Maďarsku, a pokračujeme v naší strategii rozvoje aktivit na dalších zajímavých zahraničních trzích,“ upřesnil.

Firma se chce v Bulharsku zaměřit na výrobky na bázi místní přírodní vody. Kromě toho mají KMV také dlouhodobou dohodu s firmou Pepsi o spolupráci při plnění jejich nápojů. Jedná se zejména o značky Pepsi, Mirinda, 7up a Lipton Ice Tea.

Firma Quadrant Beverages JSC působí na bulharském trh od roku 2007. Od té doby stabilně posiluje svůj obchod a stala se jedním z předních hráčů na trhu nealkoholických nápojů. Firma také vyrábí balenou vodu Bellissima a distribuuje energetické nápoje Rockstar.

KMV vyrábí vedle tradiční minerální vody Mattoni pramenitou vodu Aquila a minerální vodu Magnesia. Produkty vyváží do více než 20 zemí světa a vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a na Ukrajině.

Čtěte dále:

Kyselka ožívá. Do lázní začnou jezdit osobní vlaky

Lokální firmy mají zájem o bulharské projekty ČEZ

Zisk Pepsi navzdory poklesu překonal odhady. Firma těží z poptávky po zdravějších nápojích


Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít