Karlova Koruna slavila úspěch

05. června 2012, 12:46 - Naděžda Kubalíková
05. června 2012, 12:46

Penny Market

Společnost Atoz již podvanácté organizovala program Volba spotřebitelů. Produkty jsou v něm hodnoceny na základě průzkumu v ČR provedeného nejdříve odbornou porotou, a poté na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů. Ocenění hned ve třech kategoriích se letos dočkala Karlova Koruna, privátní značka obchodního řetězce Penny Market. V hotelu Ambassador ocenění převzala vedoucí oddělení nákupu Penny Alena Bukvová (první zleva). Na snímku dále zástupkyně firmy Kraft Foods: Lýdia Míňová, Barbora Hrdličková a Klára Titlbachová.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít