Karlova Koruna slavila úspěch

05. června 2012, 12:46 - Naděžda Kubalíková
05. června 2012, 12:46

Penny Market

Společnost Atoz již podvanácté organizovala program Volba spotřebitelů. Produkty jsou v něm hodnoceny na základě průzkumu v ČR provedeného nejdříve odbornou porotou, a poté na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů. Ocenění hned ve třech kategoriích se letos dočkala Karlova Koruna, privátní značka obchodního řetězce Penny Market. V hotelu Ambassador ocenění převzala vedoucí oddělení nákupu Penny Alena Bukvová (první zleva). Na snímku dále zástupkyně firmy Kraft Foods: Lýdia Míňová, Barbora Hrdličková a Klára Titlbachová.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče