Kangoo Break´up aneb vzhůru do přírody!

23. září 2002, 00:00 - Stranu připravil Petr Doul
23. září 2002, 00:00

Francouzi pokračují v tradici vozů, které zároveň uspokojí rodiny i podnikatele Od uvedení v roce 1997 se vozu Kangoo podařilo dosáhnout univerzálnosti, která mu zajistila úspěch u zákazníků hledajících funkční a praktické auto. Obzvláště u českých podnikatelů se staly vozy této kombinované koncepce velmi populární.

Francouzi pokračují v tradici vozů, které zároveň uspokojí rodiny i podnikatele

Od uvedení v roce 1997 se vozu Kangoo podařilo dosáhnout univerzálnosti, která mu zajistila úspěch u zákazníků hledajících funkční a praktické auto. Obzvláště u českých podnikatelů se staly vozy této kombinované koncepce velmi populární.

Nyní Renault na tuto filozofii navazuje a na letošním mezinárodním autosalonu terénních a rekreačních vozidel ve Val d´Isre představil zcela novou verzi s příznačným názvem Break´up. Prototyp s pohonem čtyř kol vyrobený na bázi vozu Kangoo jde cestou otevřených vozů zaměřených na volný čas v přírodě a dobrodružství na lyžích, horských kolech, závěsném létání nebo surfingu, při současném zachování rodinného charakteru vozu. Francouzští inženýři se drží hesla »Renault - tvůrce automobilů« doslova zuby nehty a opravdové novinky chrlí jak na běžícím pásu. S jednoduchým a přehledným designem je Break´up stejně atraktivní jako jeho starší bratr a i přes větší délku si zachovává ovladatelnost základní verze. Kangoo Break´up vybavený zážehovým motorem 1.6, 16V o výkonu 110 k a velkorozměrovými koly s ráfky z lehké slitiny 17 palců umožňuje řidiči podle chuti jezdit po cestách všeho druhu. Jeho schopnosti poloterénního vozu posiluje i větší světlost podvozku a stálý pohon všech kol. Zadní část vozu je dělená (střecha + boky karoserie), a nabízí tak funkci pick-upu o objemu 106 litrů. Break´up tak ještě posiluje praktický a univerzální charakter vozu Kangoo nabídkou užitečné a nápadité nákladové plochy. Pick-upová část se uzavírá dveřmi dělenými 50/50, které lze otevřít v úhlu až 90° oběma směry (ven nebo dovnitř pickupové části), a zaručuje tak možnost bezpečné jízdy s nákladem přesahujícím obrys vozu. Systém univerzálních upevňovacích prvků, který si Renault nechal patentovat, je složený ze dvou zarážek na podlaze a dvou úchytek umístěných nad zadním sklem prostoru pro cestující. Patent umožňuje zejména velmi snadnou a bezpečnou přepravu jízdních kol, která jsou zároveň chráněna před nenechavci. Systém pro uchycení kol je sice univerzální, ale je možné přikoupit horská kola Renault Sport vyvinutá výrobcem s hliníkovo-titanovými kryty kol a dynamickým designem. Kabinu pro cestující odděluje od nákladového prostoru prosklená a elektricky ovládaná přepážka, pod kterou je v části pick-up uloženo náhradní kolo s ochranným krytem. Abychom si užili modré oblohy, přírody a krásných výhledů, s nimiž se setkáme při výletech mimo silnice, má Break´up velkou pevnou prosklenou střechu. Uplatnění ve voze samozřejmě nachází i moderní technologie, včetně velké obrazovky navigačního systému, se kterým bezpečně najdete cestu domů

Technické parametry Renault Kangoo Break´up

Motor 1,6 16V 110k

Převodovka manuální pětistupňová

Poháněná kola stálý pohon všech kol

Délka bez jízdních kol 4 112 mm

Délka s jízdními koly 4 400 mm

Výška bez jízdních kol 1 915 mm

Výška s jízdními koly 2 165 mm

Světlost podvozku 330 mm

Rozvor 2 624 mm

Nájezdová hrana (přední/zadní) 735mm/753mm

Objem nákladového prostoru 106 litrů (pick-up)

Cena nebyla dosud stanovena

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče