Menu Zavřít

Kanadský zájem o české výrobky

12. 7. 2004
Autor: Euro.cz

MALOOBCHODNÍ ŘETĚZEC HBCČeské instituce v Kanadě využily vstup do Evropské unie pro prezentaci republiky, výrobků, kultury, cestovního ruchu a leteckých služeb.

BRAND24

MALOOBCHODNÍ ŘETĚZEC HBC České instituce v Kanadě využily vstup do Evropské unie pro prezentaci republiky, výrobků, kultury, cestovního ruchu a leteckých služeb.**

Ve výkladních skříních obchodního domu The Bay v centru Toronta byla k vidění celý měsíc v pěti výlohách na hlavní torontské ulici Yonge Street špičková sklářská produkce, porcelán, vánoční ozdoby, marionety a textilní výrobky. Výlohy byly doplněny českými motivy, informačními panely o České republice a údaji o významných Kanaďanech českého původu. Výzdobu jedné výlohy zajišťovalo Bata Museum v Torontu. Společnost HBC, které patří řetězec obchodních domů včetně The Bay, uspořádala týdenní nákupní misi do České republiky. Zájem byl především o unikátní české sklářské výrobky, které by mohly být ještě dodatečně zařazeny do nákupních programů HBC pro letošní vánoční sezónu. Hlavní pozornost je však soustředěna na projednání dlouhodobé spolupráce s českými firmami jako pravidelnými dodavateli výrobků pro HBC od nákupní sezóny 2005. Prodejnost českých výrobků v prostředí vysoké konkurence ovlivňuje řada faktorů, na které musí být český vývozce při vstupu na kanadský trh připraven: profesionalita v jednání, ochota pružně reagovat na požadavky klientů, prvotřídní kvalita dodávaných výrobků, dodržování termínů dodávek, kvalitní propagační materiály a balení výrobků a v neposlední řade také přijatelná cena.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).