Kampaň k záchraně Slavie získala mezinárodní ocenění

13. prosince 2011, 14:59 - Profit, TZ
13. prosince 2011, 14:59

Květnová záchrana SK Slavie Praha – fotbal a.s. investiční skupinou NATLAND Group byla oceněna v oborové soutěži European Excellence Awards, kde soupeří nejlepší evropské kampaně v oblasti public relations.

Foto: PR Konektor

Kampaň, kterou pro NATLAND Group realizovala agentura PR.Konektor, zvítězila v kategorii Krizová komunikace. „Porota ocenila intenzivní práci s fanoušky, která vedla ke zklidnění situace v klubu a zabránila odlivu partnerů,“ řekl ke kampani Rostislav Starý, tiskový mluvčí NATLAND Group.

Skupina NATLAND Group se angažovala v záchraně Slavie letos na jaře. Klub převzala v situaci, kdy mu bezprostředně hrozil zánik nebo sestup do nižší soutěže. Vstup NATLAND Group do klubu vedl ke stabilizaci situace, vyřešení sporů s bývalými vlastníky a zároveň byla zahájena restrukturalizace klubu spolu s přijetím opatření pro jeho další rozvoj.

European Excellence Awards je prestižní evropskou soutěží komunikačních projektů.  Celkem vyhlašuje vítěze v 59 kategoriích a letos mezinárodní porota pracovala s více než 1300 přihláškami. Soutěž pořádá časopis Communication Director Magazine. Výsledky letošního 5. ročníku byly slavnostně vyhlášeny 8. prosince v Amsterodamu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče