Kampaň k záchraně Slavie získala mezinárodní ocenění

13. prosince 2011, 14:59 - Profit, TZ
13. prosince 2011, 14:59

Květnová záchrana SK Slavie Praha – fotbal a.s. investiční skupinou NATLAND Group byla oceněna v oborové soutěži European Excellence Awards, kde soupeří nejlepší evropské kampaně v oblasti public relations.

Foto: PR Konektor

Kampaň, kterou pro NATLAND Group realizovala agentura PR.Konektor, zvítězila v kategorii Krizová komunikace. „Porota ocenila intenzivní práci s fanoušky, která vedla ke zklidnění situace v klubu a zabránila odlivu partnerů,“ řekl ke kampani Rostislav Starý, tiskový mluvčí NATLAND Group.

Skupina NATLAND Group se angažovala v záchraně Slavie letos na jaře. Klub převzala v situaci, kdy mu bezprostředně hrozil zánik nebo sestup do nižší soutěže. Vstup NATLAND Group do klubu vedl ke stabilizaci situace, vyřešení sporů s bývalými vlastníky a zároveň byla zahájena restrukturalizace klubu spolu s přijetím opatření pro jeho další rozvoj.

European Excellence Awards je prestižní evropskou soutěží komunikačních projektů.  Celkem vyhlašuje vítěze v 59 kategoriích a letos mezinárodní porota pracovala s více než 1300 přihláškami. Soutěž pořádá časopis Communication Director Magazine. Výsledky letošního 5. ročníku byly slavnostně vyhlášeny 8. prosince v Amsterodamu.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče