Just Do It!

29. února 2008, 18:51 - Petr Bušta
29. února 2008, 18:51

Ogilvy Group

Josef Havelka (55) patří od roku 1991, kdy v Praze založil pobočku reklamní agentury Leo Burnett, ke guru komunikačního trhu. Minulý týden reklamní agentura Ogilvy oznámila, že se od 1. března stává Planning Directorem Ogilvy Group pro region Střední a Východní Evropy. Jedná se o významnou pozici z hlediska marketingových a komunikačních strategií v regionu. Dobrá zpráva je to i proto, že před časem kolovaly v komunikační branži zprávy o jeho nedobrém zdravotním stavu.
Josef Havelka vystudoval sociologii a marketing v Německu, kde žil přes 20 let. Studoval také na Harvard Business School, Northwestern University - Kellogg School of Management a absolvoval MBA na Thunderbird, The Garvin School of International Management.

Josef Havelka má narozeniny ve stejný den jako David Ogilvy, legendární zakladatel reklamní agentury. Jeho oblíbeným sloganem je Just Do It!.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Budete platit daň z příjmu z prodeje nemovitosti?
Do čeho investovat, abychom ušetřili
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští 10 minut
Tohle by mohla být revoluce. Pi Charger slibuje první opravdu pohodlné bezdrátové nabíjení
Ovladač od Nvidie způsobuje problémy s Nočním osvětlením [Windows Insider]
Naděje v kauze drahých pamětí. Výrobci DRAM konečně investují do zvýšení kapacit
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít