Jihočeši oceněni za spokojené klienty

02. ledna 2007, 00:00 - (rb)
02. ledna 2007, 00:00

Dvacet firem z různých oblastí podnikání, například ČSAD Autobusy, Lipno Servis nebo výrobce plastových oken Otherm, získalo cenu „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“. Sdružení českých spotřebitelů touto cestou odměňuje firmy, které trvale poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele.

Úspěšní podnikatelé převzali ocenění z rukou jihočeského hejtmana Jana Zahradníka (uprostřed), který soutěž zaštítil. Na základě návrhu Sdružení českých spotřebitelů a zástupců místních nebo podnikatelských samospráv je ocenění udělováno na dva roky.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče