Ježíš a marketing

23. února 2004, 00:00 - (aa)
23. února 2004, 00:00

Billboardovou a mediální kampaň by světoznámému americkému filmu Ježíš mohly závidět mnohé supermarkety. Zatímco ony lákají zákazníky na nejrůznější slevy, křesťanská společnost Nový život přišla s dobrovolným vstupným (což může být inula a také často je).

**GLOSY

Před a po promítání filmu musí ovšem divák absolvovat přesvědčovací akci na úrovni firmy Herbalife. N apříklad z plátna hovořící dívka, které prý Ježíš zabránil v lásce k pervitinu, je stejně málo přesvědčivá jako reklamní výkřiky typu „díky tomuto přípravku jsem zhubla o deset kilo!“ Diváci jsou vyzváni k vyplnění dotazníku. Za pár dnů je čeká telefonát představitelky Nového života s dotazem, zda by jim nemohla osobně doručit kazetu o životě Ježíše. Občan může samozřejmě odmítnout. Jeho dopisní schránku však budou od té chvíle zahlcovat kromě reklamních letáků i veškeré propagační materiály Nového života. N a manipulační praktiky v byznysu si lze zvyknout. Ve spojení s křesťanstvím však působí odpudivě.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče