Ježíš a marketing

23. února 2004, 00:00 - (aa)
23. února 2004, 00:00

Billboardovou a mediální kampaň by světoznámému americkému filmu Ježíš mohly závidět mnohé supermarkety. Zatímco ony lákají zákazníky na nejrůznější slevy, křesťanská společnost Nový život přišla s dobrovolným vstupným (což může být inula a také často je).

**GLOSY

Před a po promítání filmu musí ovšem divák absolvovat přesvědčovací akci na úrovni firmy Herbalife. N apříklad z plátna hovořící dívka, které prý Ježíš zabránil v lásce k pervitinu, je stejně málo přesvědčivá jako reklamní výkřiky typu „díky tomuto přípravku jsem zhubla o deset kilo!“ Diváci jsou vyzváni k vyplnění dotazníku. Za pár dnů je čeká telefonát představitelky Nového života s dotazem, zda by jim nemohla osobně doručit kazetu o životě Ježíše. Občan může samozřejmě odmítnout. Jeho dopisní schránku však budou od té chvíle zahlcovat kromě reklamních letáků i veškeré propagační materiály Nového života. N a manipulační praktiky v byznysu si lze zvyknout. Ve spojení s křesťanstvím však působí odpudivě.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít