Jasno v reklamacích

21. listopadu 2008, 12:52 - David Kasl
21. listopadu 2008, 12:52

CK Fischer

Cestovní kancelář Fischer pokračuje ve zprůhledňování svého byznysu. Poté, co se počátkem letošního roku rozhodla zveřejňovat přesné údaje o počtech svých klientů, oznámila v polovině listopadu zavedení jasných pravidel finančních náhrad za nedodržení kvality rezervovaných služeb. Systém poskytování reklamačních náhrad dle takzvaného ITQ Kodexu, který na český trh uvedla Evropská cestovní pojišťovna prostřednictvím makléřské společnosti Etics ITP, začne platit u zájezdů CK Fischer s odletem od 1. května příštího roku.
Zatímco doposud jsou reklamace v cestovních kancelářích (v průměru se týkají čtyř procent zájezdů na trhu) vyřizovány základě obecných podmínek a reklamačních řádů, Fischer jako první zavádí jasnou výši konkrétních náhrad. International Quality Kodex zahrnuje rovněž náhradu za ztrátu radosti z dovolené, kterou obsahuje návrh nového občanského zákoníku. Kodex je rozdělen do částí ubytování, stravování, doprava, služby delegáta a různé, celkem obsahuje více než 50 položek. U každé je stanovena náhrada v rozmezí procentuální výše z ceny zájezdu.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče