Jan Šrámek

19. října 2010, 18:00 - Naděžda Kubalíková
19. října 2010, 18:00

GfK Czech

account manager

Do společnosti pro výzkum trhu GfK Czech do pozice account managera přišel Jan Šrámek (37). Ve stejné funkci působil také v Agentuře Insight, kde pracoval od října 2007. Svou profesní kariéru začal v agentuře Tambor. V GfK se stará o klienty ze sektorů komunikací a automotive. Specializuje se na výzkum spokojenosti zákazníků, tržní segmentace a výzkumy značky. Mezi jeho současné klienty patří T-Mobile, RWE, Mercedes a další. Jan Šrámek je absolventem oboru demografie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Hovoří anglicky, částečně rusky a mezi jeho záliby patří chov německých ovčáků a četba. Má rád také dobré jídlo a pití.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu…
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na nerovnosti i riziko kolize
Technologie
Seznam zruší své legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Intel zlevnil všechny Xeony Phi. Nejvýkonnější modely víc než o polovinu
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít