Jan Šrámek

19. října 2010, 18:00 - Naděžda Kubalíková
19. října 2010, 18:00

GfK Czech

account manager

Do společnosti pro výzkum trhu GfK Czech do pozice account managera přišel Jan Šrámek (37). Ve stejné funkci působil také v Agentuře Insight, kde pracoval od října 2007. Svou profesní kariéru začal v agentuře Tambor. V GfK se stará o klienty ze sektorů komunikací a automotive. Specializuje se na výzkum spokojenosti zákazníků, tržní segmentace a výzkumy značky. Mezi jeho současné klienty patří T-Mobile, RWE, Mercedes a další. Jan Šrámek je absolventem oboru demografie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Hovoří anglicky, částečně rusky a mezi jeho záliby patří chov německých ovčáků a četba. Má rád také dobré jídlo a pití.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče