Jan Šrámek

19. října 2010, 18:00 - Naděžda Kubalíková
19. října 2010, 18:00

GfK Czech

account manager

Do společnosti pro výzkum trhu GfK Czech do pozice account managera přišel Jan Šrámek (37). Ve stejné funkci působil také v Agentuře Insight, kde pracoval od října 2007. Svou profesní kariéru začal v agentuře Tambor. V GfK se stará o klienty ze sektorů komunikací a automotive. Specializuje se na výzkum spokojenosti zákazníků, tržní segmentace a výzkumy značky. Mezi jeho současné klienty patří T-Mobile, RWE, Mercedes a další. Jan Šrámek je absolventem oboru demografie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Hovoří anglicky, částečně rusky a mezi jeho záliby patří chov německých ovčáků a četba. Má rád také dobré jídlo a pití.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče