Jan Šrámek

19. října 2010, 18:00 - Naděžda Kubalíková
19. října 2010, 18:00

GfK Czech

account manager

Do společnosti pro výzkum trhu GfK Czech do pozice account managera přišel Jan Šrámek (37). Ve stejné funkci působil také v Agentuře Insight, kde pracoval od října 2007. Svou profesní kariéru začal v agentuře Tambor. V GfK se stará o klienty ze sektorů komunikací a automotive. Specializuje se na výzkum spokojenosti zákazníků, tržní segmentace a výzkumy značky. Mezi jeho současné klienty patří T-Mobile, RWE, Mercedes a další. Jan Šrámek je absolventem oboru demografie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Hovoří anglicky, částečně rusky a mezi jeho záliby patří chov německých ovčáků a četba. Má rád také dobré jídlo a pití.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni…
Že fotbalisté touží nejvíce po Bentley? Omyl. Nejžádanější auto vás určitě překvapí
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost. Continental GT proto dostal další
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Technologie
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Microsoft zkouší, jak při prohlížení webu přejít z mobilu na počítač [Windows Insider]
Ryzen 3 jde na trh, cenami míří pod Core i3. A konečně vychází i APU Bristol Ridge
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít