Jan Schmiedhammer: služby šijeme na míru

22. června 2009, 00:00 - Lukáš Kropík, spolupracovník redakce
22. června 2009, 00:00

Operátor Vodafone chce nabídnout víc než jen spojení hovorů. Jednou z forem je soutěž Firma roku. „Chceme být s podnikateli více v kontaktu ,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení.

Jan Schmiedhammer

Autor: Jakub Hněvkovský

Jaký podíl máte na poli firemních zákazníků?

V současnosti s Vodafonem spolupracuje zhruba každá čtvrtá firma v Česku. V přepočtu na SIM karty se jedná o více než 520 tisíc firemních karet a díky službě OneNet už i několik tisíc fixních datových a hlasových přípojek. Rozhodně vidíme v konvergovaných službách potenciál pro další růst.

Co podnikatelům nabízíte?

Samozřejmě podnikatelům a firmám šijeme služby přímo na míru a snažíme se jim dodávat jednoduchá a přehledná řešení. K tomu přidáváme následnou vynikající péči a podporu. Navíc hledáme zajímavé partnerské spolupráce. Vidíme v tom cestu, jak se ještě více přiblížit firmám a podnikatelům, být s nimi v kontaktu a pomáhat jim.

Jaká partnerství máte na mysli?

Před týdnem jsme například uzavřeli dlouhodobou spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR. Zapojíme se tak aktivně do pořádání seminářů a diskuzí, které budou zaměřeny na opatření k tlumení dopadů hospodářské krize na malé a střední podniky.

A další partnerství?

Letos jsme poprvé partnery projektu Město pro byznys, který má za úkol hledat nejlepší místa pro podnikání v ČR. Druhým rokem po sobě podporujeme soutěž Vodafone Firma roku, kterou navazujeme na úspěšné soutěže Dvanáct odvážných či Hledáme odvážné podnikatele. Zajímají nás příběhy firem, které pro nás i ostatní mohou být inspirací.

VODAFONE FIRMA ROKU

Soutěž je určena pro podnikatele a firmy ze všech regionů Česka. Základním kritériem pro účast je maximální obrat společnosti 1,4 miliardy korun. V krajských kolech jsou firmy hodnoceny na základě skóringu vypočítaného z rentability, likvidity, zadluženosti, aktiv, ziskovosti a produktivity firmy. Dále se počítá rating Hospodářské komory a hodnocení poroty. Zájemci o účast v letošním ročníku soutěže se mohou přihlásit do konce června na www.firmaroku.cz.

Kolik firem se loni soutěže zúčastnilo?

Před rokem se do soutěže přihlásilo 3220 firem. Samotného finále se pak zúčastnili vítězové z každého ze 14 krajů. Soutěž je otevřená pro každého z jakéhokoliv oboru.

Jak se lze do Firmy roku přihlásit a hlavně, co musí firma pro splňovat, aby v ní obstála?

Registrace probíhá do konce června na stránkách Firmaroku.cz. Krajská kola proběhnou v září a říjnu a vítězové budou vyhlášeni koncem listopadu. Vyhlašujeme dokonce vlastní kategorii Byznys Rebel, kde se zaměřujeme na živnostníky nebo firmy, které se svým přístupem, podobně jako my, inovativně odlišují od konkurence. Loni v této kategorii zvítězili provozovatelé samoobslužných restaurací The PUB Franchising, kteří vsadili na kvalitu a zábavu.

Jaká je vaše strategie oproti konkurenci?

Vedle nabídky atraktivních tarifů a užitečných služeb se soustředíme na nástroje, které umožňují podnikatelům kontrolovat a řídit náklady za telekomunikační služby. Navíc, našim firemním zákazníkům poskytujeme zdarma službu Bez Obav, která optimalizuje jejich náklady za volání. Díky této službě dokonce vracíme zákazníkům peníze. Víme totiž, že někteří podnikatelé a firmy pracují v sezonním byznysu a je pro ně těžké předpovídat nároky na komunikaci.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče