Jan B. Krejčí

29. října 2009, 15:32 - mgr. Rita Kindlerová
29. října 2009, 15:32

Ness Technologies mgr.

customer center manager
Společnost Ness Technologies přijala do svého zákaznického centra Jana B. Krejčího (38) do nové pozice customer center manager. Krejčí se nejprve věnoval hudbě a působil jako dirigent. V roce 2000 se pustil do oblasti IT a prošel si pozicemi od programátora, projektového manažera, analytika, konzultanta až po IT architekta. Ve společnosti Ness pracuje od roku 2005. Poslední rok ve společnosti vedl oddělení analýzy a konzultací v technologické divizi. Krejčí vystudoval dirigování na pražské konzervatoři a později absolvoval obor aplikovaná informatika Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity. Ve svém volném čase se věnuje vážné hudbě a otázkám zlepšování manažerských dovedností.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče