Jak využít nepronajatých obchodních místností?

06. října 2003, 00:00 - admin
06. října 2003, 00:00

V nynější době, kdy se drží nad vodou jen opravdu schopní podnikatelé, zůstává část krámů, obchodů a provozních místností nepronajata. Nepronajatý krám působí odpudivě. Obyčejně jsou staženy rolety u vchodu i u výkladních skříní.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Řidčeji jsou rolety vytaženy, takže je viděti vnitřek krámu, jeho rozlohu a vnitřní situaci. Ale i takové místnosti nevzbuzují nejlepší dojem, protože v devadesáti devíti případech ze sta jsou zaprášené, skla výkladů jsou špinavá, podlaha je neumytá. Nabídněte nepronajaté obchodní a provozní místnosti za mírný poplatek místním obchodníkům k jakési výstavce jejich zboží za výklady i uvnitř krámu. I kdybyste jim dali zdarma nepronajatou místnost k disposici, jste na tom líp, než necháte-li místnost „zpustnout“. Pěkně aranžovaný výklad a výstavka upoutá pozornost zájemců daleko více a příznivěji než špína a prach nebo dokonce stažené rolety. Na sklo výkladní skříně dejte ovšem vhodně nápadný nápis: „Pronajme se“.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče