Jak využít nepronajatých obchodních místností?

06. října 2003, 00:00 - admin
06. října 2003, 00:00

V nynější době, kdy se drží nad vodou jen opravdu schopní podnikatelé, zůstává část krámů, obchodů a provozních místností nepronajata. Nepronajatý krám působí odpudivě. Obyčejně jsou staženy rolety u vchodu i u výkladních skříní.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Řidčeji jsou rolety vytaženy, takže je viděti vnitřek krámu, jeho rozlohu a vnitřní situaci. Ale i takové místnosti nevzbuzují nejlepší dojem, protože v devadesáti devíti případech ze sta jsou zaprášené, skla výkladů jsou špinavá, podlaha je neumytá. Nabídněte nepronajaté obchodní a provozní místnosti za mírný poplatek místním obchodníkům k jakési výstavce jejich zboží za výklady i uvnitř krámu. I kdybyste jim dali zdarma nepronajatou místnost k disposici, jste na tom líp, než necháte-li místnost „zpustnout“. Pěkně aranžovaný výklad a výstavka upoutá pozornost zájemců daleko více a příznivěji než špína a prach nebo dokonce stažené rolety. Na sklo výkladní skříně dejte ovšem vhodně nápadný nápis: „Pronajme se“.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče