Jak vypadá úspěšný veletrh?

04. dubna 2005, 00:00 - admin
04. dubna 2005, 00:00

Anketa "Jsou dvě slova začínající na písmeno e, a sice empirie a euforie. Z vlastní zkušenosti vím, že při hodnocení veletrhů je není dobré zaměňovat, i když někdy konkrétní názor vystavovatele nebo návštěvníka k jisté euforii může vést.

Anketa „Jsou dvě slova začínající na písmeno e, a sice empirie a euforie. Z vlastní zkušenosti vím, že při hodnocení veletrhů je není dobré zaměňovat, i když někdy konkrétní názor vystavovatele nebo návštěvníka k jisté euforii může vést. Jsem ale spíše pragmatik, a proto empirii z jakékoliv naší akce raději důkladně prověřuji, ať už na základě ekonomických výsledků, výzkumu názorů návštěvníků a vystavovatelů nebo hodnocení manažerského týmu.“ Jaroslav Čepek ředitel společnosti Incheba Praha „Naprostou samozřejmostí je perfektní organizace v průběhu akce a profesionální servis pro vystavovatele, návštěvníky, ale i zástupce tisku. Věřím, že právě přístup našich zaměstnanců k jednotlivým klientům, na který klademe prvořadý důraz, je naší konkurenční předností. Úspěšný veletrh nedělají pouze obsazené metry čtvereční, počty a kvalita exponátů, spokojení vystavovatelé a návštěvníci. Důležitou roli hrají i doprovodné programy, ať již pro odborníky nebo pro nejširší veřejnost.“ Miloslava Veselá generální ředitelka ABF

„Úspěšný je především takový veletrh, který dopadne dle očekávání stanovených cílů, anebo je předčí. Tato odpověď však uspokojuje pouze manažersko-ekonomickou stránku mojí osoby. Po pravdě a osobněji: Za úspěšný považuji takový veletrh, který předčí očekávání vystavovatelů a návštěvníků. Takový veletrh, že o něm napíší pozitivní zprávy i novináři.“

Aleš Pohl náměstek generálního ředitele společnosti Veletrhy Brno

„Co je úspěšná výstava či veletrh? Je to akce, která přinese vystavovateli uzavření kontraktů, setkání s potenciálními zákazníky, možnost srovnání s konkurenčními firmami, posílení firemní image. Návštěvníkovi uzavřený obchod, možnost srovnání konkurenčních nabídek, informaci o novinkách v daném oboru, aktuální odborné informace, zábavu. Organizátorovi zisk, pozitivní ohlasy vystavovatelů i návštěvníků.“

Marcela Payerová ředitelka Výstaviště České Budějovice „Výstavní titul je tak úspěšný, jaká je úspěšnost vystavujících firem. Aby to nevyznělo jako prázdná fráze, uvedu příklad. V roce 2002 jsme na výstavišti Černá louka v Ostravě otevírali nový výstavní pavilon. Při slavnostním otevření jsme chtěli provést akci, která by vystihovala podstatu našeho regionu, a proto jsme přišli s Průmyslovým veletrhem. Vystavovatelům jsme od začátku říkali, ať nepočítají s komerčním efektem, že jde pouze o prezentaci, o možnost „být při tom, když se píšou dějiny ostravského výstavnictví“. A firmy to pojaly opravdu velkolepě -stometrové patrové expozice firem jako Třinecké železárny, Nová huť nebo Vítkovice opravdu vypovídaly o jejich dominantním významu pro region. Dnes, kdy připravujeme třetí pokračování této akce, ještě stále těžíme z neobvyklého úspěchu zahajovacího ročníku.“ Tomáš Výtisk náměstek ředitele společnosti Ostravské výstavy

„Úspěšný veletrh či výstava je takový projekt, který překoná počáteční problémy a zakotví pevně ve veletržních kalendářích. To není jednoduchý proces, což mohou potvrdit jak organizátoři, vystavovatelé, tak odborní garanti a další zainteresované subjekty. Úspěch projektu je nutno hodnotit z několika pohledů. Z pohledu vystavovatele - zda mu organizační tým dokázal zajistit dostatečný počet relevantních návštěvníků. Z pohledu návštěvníka či partnera - zda jsme ho nevylákali k návštěvě akce, kde se krčí dvacet či třicet vystavujících firem. Z pohledu organizátora - kde ke spokojenosti patří spokojenost vystavovatelů a návštěvníků, a tím se dostavuje i ekonomický efekt.“

František Kočí ředitel agentury Progres Partners Advertising

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni…
Že fotbalisté touží nejvíce po Bentley? Omyl. Nejžádanější auto vás určitě překvapí
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost. Continental GT proto dostal další
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Technologie
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Microsoft zkouší, jak při prohlížení webu přejít z mobilu na počítač [Windows Insider]
Ryzen 3 jde na trh, cenami míří pod Core i3. A konečně vychází i APU Bristol Ridge
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít