Jak vypadá úspěšný veletrh?

04. dubna 2005, 00:00 - admin
04. dubna 2005, 00:00

Anketa "Jsou dvě slova začínající na písmeno e, a sice empirie a euforie. Z vlastní zkušenosti vím, že při hodnocení veletrhů je není dobré zaměňovat, i když někdy konkrétní názor vystavovatele nebo návštěvníka k jisté euforii může vést.

Anketa „Jsou dvě slova začínající na písmeno e, a sice empirie a euforie. Z vlastní zkušenosti vím, že při hodnocení veletrhů je není dobré zaměňovat, i když někdy konkrétní názor vystavovatele nebo návštěvníka k jisté euforii může vést. Jsem ale spíše pragmatik, a proto empirii z jakékoliv naší akce raději důkladně prověřuji, ať už na základě ekonomických výsledků, výzkumu názorů návštěvníků a vystavovatelů nebo hodnocení manažerského týmu.“ Jaroslav Čepek ředitel společnosti Incheba Praha „Naprostou samozřejmostí je perfektní organizace v průběhu akce a profesionální servis pro vystavovatele, návštěvníky, ale i zástupce tisku. Věřím, že právě přístup našich zaměstnanců k jednotlivým klientům, na který klademe prvořadý důraz, je naší konkurenční předností. Úspěšný veletrh nedělají pouze obsazené metry čtvereční, počty a kvalita exponátů, spokojení vystavovatelé a návštěvníci. Důležitou roli hrají i doprovodné programy, ať již pro odborníky nebo pro nejširší veřejnost.“ Miloslava Veselá generální ředitelka ABF

„Úspěšný je především takový veletrh, který dopadne dle očekávání stanovených cílů, anebo je předčí. Tato odpověď však uspokojuje pouze manažersko-ekonomickou stránku mojí osoby. Po pravdě a osobněji: Za úspěšný považuji takový veletrh, který předčí očekávání vystavovatelů a návštěvníků. Takový veletrh, že o něm napíší pozitivní zprávy i novináři.“

Aleš Pohl náměstek generálního ředitele společnosti Veletrhy Brno

„Co je úspěšná výstava či veletrh? Je to akce, která přinese vystavovateli uzavření kontraktů, setkání s potenciálními zákazníky, možnost srovnání s konkurenčními firmami, posílení firemní image. Návštěvníkovi uzavřený obchod, možnost srovnání konkurenčních nabídek, informaci o novinkách v daném oboru, aktuální odborné informace, zábavu. Organizátorovi zisk, pozitivní ohlasy vystavovatelů i návštěvníků.“

Marcela Payerová ředitelka Výstaviště České Budějovice „Výstavní titul je tak úspěšný, jaká je úspěšnost vystavujících firem. Aby to nevyznělo jako prázdná fráze, uvedu příklad. V roce 2002 jsme na výstavišti Černá louka v Ostravě otevírali nový výstavní pavilon. Při slavnostním otevření jsme chtěli provést akci, která by vystihovala podstatu našeho regionu, a proto jsme přišli s Průmyslovým veletrhem. Vystavovatelům jsme od začátku říkali, ať nepočítají s komerčním efektem, že jde pouze o prezentaci, o možnost „být při tom, když se píšou dějiny ostravského výstavnictví“. A firmy to pojaly opravdu velkolepě -stometrové patrové expozice firem jako Třinecké železárny, Nová huť nebo Vítkovice opravdu vypovídaly o jejich dominantním významu pro region. Dnes, kdy připravujeme třetí pokračování této akce, ještě stále těžíme z neobvyklého úspěchu zahajovacího ročníku.“ Tomáš Výtisk náměstek ředitele společnosti Ostravské výstavy

„Úspěšný veletrh či výstava je takový projekt, který překoná počáteční problémy a zakotví pevně ve veletržních kalendářích. To není jednoduchý proces, což mohou potvrdit jak organizátoři, vystavovatelé, tak odborní garanti a další zainteresované subjekty. Úspěch projektu je nutno hodnotit z několika pohledů. Z pohledu vystavovatele - zda mu organizační tým dokázal zajistit dostatečný počet relevantních návštěvníků. Z pohledu návštěvníka či partnera - zda jsme ho nevylákali k návštěvě akce, kde se krčí dvacet či třicet vystavujících firem. Z pohledu organizátora - kde ke spokojenosti patří spokojenost vystavovatelů a návštěvníků, a tím se dostavuje i ekonomický efekt.“

František Kočí ředitel agentury Progres Partners Advertising

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít